vorbind despre dragoste

Confesiune

„Mi-ai promis ca nu o sa te opresti si ca nu ai sa fugi. Mi-ai promis ca ai sa incerci sa uiti de toate acele diferente ce nu te lasau uneori noaptea sa-mi atingi pielea, sa imi simti caldura buzelor, sa imi dezmierzi zambetul cu cuvintele tale de dor…

Nu mai inteleg nimic din jocul tau. In fiecare zi schimbi regulile si joci doar cum tie iti place. Am cazut de prea putine ori ca sa pot sa inteleg de ce faci acest lucru, insa cu siguranta intr-o zi am sa te iert pentru toate acele nopti cand am stat si te-am asteptat sa apari sau sa imi scrii un mesaj.”

Atunci cand intalnesti acel om care o sa iti schimbe viata doar o stii. Nu o sa fie nimeni acolo care sa iti sopteasca ce e rau sau ce e bine…doar o simti!

Standard

Lasă un răspuns

