motivational, vorbind despre dragoste

In dragoste niciodata nu e prea tarziu!

„Ai putea sa pleci sau ai putea sa ma strangi in bratele tale asa cum stii tu mai bine sa o faci! Sa stii ca nu te-ai schimbat in anii in care am fost plecata de langa tine si acum inteleg ca vorbele tale de atunci au fost adevarate. Stiu ca te-am dezamagit cand te-am facut mincinos, insa acum inteleg ca esti inca aici, dar nu pentru mine. Esti plin de iubire, insa sufletul tau e langa altcineva. Maine am sa merg la biserica si am sa ma rog la Dumnezeu sa iti ofere linistea de care ei nevoie. Am sa ma rog sa iti ofere omul care sa iti primeasca intreaga dragoste si sa te iubeasca macar atat cant poti tu sa iubesti. Ai un suflet atat de minunat…!”

In dragoste niciodata nu e prea tarziu! Daca e prea tarziu, cu siguranta cei doi nu mai iubesc! Si ceea ce nu traiesti la timp, nu ai sa mai traiesti niciodata!

Standard

Lasă un răspuns

