Uncategorized

Vorbind despre dragoste

Pleaca! Azi! Pleaca! Aici nu ai sa gasesti ceea ce tu cauti! Poate nu ai sa intelegi niciodata aceste cuvinte spuse in graba, dar puterea ta vine din durerea mea, din lacrimile mele de argint curse pe acest chip atunci cand tu nu esti aici. Eu am sa merg pe o alta carare si am sa te privesc mereu asa cum te-am privit dimineti la rand. Am sa fiu acolo si am sa ma bucur de fiecare victorie a ta, am sa ma bucur in sufletul meu de fiecare zambet pe care tu ai sa il afisezi pe chipul tau si chiar daca nu mai esti al meu, macar am sa stiu ca altcineva se poate bucura cu adevarat de tine si nu doar de imaginea ta! …si in noptile tarzii, atunci cand o sa iti fie greu, sa iti amintesti ca eu inca cred in tine, ca eu inca cred cu adevarat in ingerul ce se ascunde in tine, chiar daca acum imi pari doar un alt demon venit sa ma imbratiseze si sa ma sarute asa cum nimeni de pe acest pamant a facut-o.

Standard

Lasă un răspuns

