vorbind despre dragoste

O altă dimineaţă

O viaţă într-o carte. O dragoste într-un capitol. Un sărut cuprins într-un rând. Şi totuşi, adevărul despre adevăr e că doare! Poate că din acest motiv tot mai puţini oameni spun adevărul fără să ştie că adevărul doare o singură dată, pe când minciuna doare în fiecare zi!

Unii oameni au binecuvantarea în viaţa lor de a iubii pe oricine şi chiar dacă pare absurd, destinul lor e doar să iubească, dar să nu fie iubiţi la rândul lor. Mi-am dorit să am puterea să trec mai departe, pentru că până la urmă, nu contează dacă am câştigat sau am pierdut acea luptă, tot ce contează e doar faptul că am luptat pentru ceea în ce am crezut cu adevărat. Şi totuşi, ciudat mai poate să fie sentimentul acela pe care îl simţi atunci când te întalneşti cu un om pentru care, la un moment, ai fost totul şi acuma nu mai însemni decât o amintire dintr-o altă dimineaţă!

Standard

Lasă un răspuns

