vorbind despre dragoste

Doi straini

…si picaturile reci de ploaie se izbeau cu putere de acel geam mare. Ea ma privea pierduta in lumea ei din cand in cand. Doi oameni care isi doreau dragostea in viata lor au ajuns printr-o intamplare ciudata sa se intalneasca, dar oare nu toate intamplarile sunt ciudate? Pentru mine era doar o alta dimineata in care imi doream sa reusesc sa ii citesc acele cuvinte scrise in suflet, nu doar acele cuvinte cuprinse in tatuajul de pe corp, si totusi imi era parca teama sa o ating si sa ii citesc acele cuvinte, pentru ca stiam ca in graba mea am sa scap poate ce e mai esential pentru ea – dragostea. Pana la urma, tot acolo am ajuns… acolo de unde am plecat: doi straini!

Standard

Lasă un răspuns

