vorbind despre dragoste

Sa nu-ti para rau

” – Te-am intalnit dintr-un motiv.  Asa se intampla dupa ce te hotarasti sa pleci din acea relatie care ti-a secat raul de seva ce ti-a curs mult timp prin vene. Era seva de iubirea, de dragoste, o seva cu gust de miere pentru cine a inteles ca merita sa lupte, dar si cu gust de pelin pentru cine si-a inchipuit ca ma poate avea pentru o noapte.

– Esti prea serioasa. Eu zic sa incetam aici. E mai bine sa punem punct decat sa aruncam o virgula intre noi. Imi doresc sa fiu cu tine, insa nu asa. Nu exista reguli in acest „joc”. Daca crezi ca am sa tac si am sa te las sa pleci pe aceasta usa fara sa-ti spun ca dupa mult timp, am simtit ca ceva se schimba in bine in mine, te inseli. Si ce daca te-am cunoscut intr-o noapte de vara? Imi doresc sa te cunosc asa cum esti tu, imi doresc sa te cunosc cu temeri si cu tristetile tale, cu zambetele de fericire dar si cu saruturile pasionale pline de iubire. Imi doresc sa te cunosc asa cum esti dimineata cand razele soarelui iti descretesc fruntea, dar si seara cand acel pahar de vin in plus iti face ca obrajiorii sa-ti roseasca. Eu nu pot sa cred ca acel rau de seva a secat. Nu-mi permit acest lux. Eu cred ca inca e acolo, doar ca are nevoie de cineva care sa-l faca sa curga lin, cineva ca mine…! „

Sa nu-ti para rau niciodata daca ai pierdut ceva ce nu ai avut si ceva ce nu o sa ai niciodata. Sa-ti para rau doar de acel cineva care nu a vazut niciodata ca meriti sa lupte ca sa te aiba in viata lui si cu siguranta nu o sa poata sa vada vreodata ca ai meritat…!

Standard

7 gânduri despre „Sa nu-ti para rau

  1. Odata plecat/a nu prea mai conteaza ce nu a vazut sau ce nu va vedea vreodata, conteaza doar ceea ce ai invatat tu din acel capitol din viata ta! Pana la urma cred ca sunt/ exista cateva persoane care is consuma energia si pentru cei din jur, nu sunt doar egocentrici. Dar poate ar fi bine sa ne rezumam doar la noi, caci doar asta ne ajuta pe noi sa ne fie bine. E mai greu acelora pentru care socializarea inseamna incarcarea „bateriilor”. Pana la urma suntem intru totul emotie. Fie ca suntem „sterili”, abia „palpaim” sau ne curge prin vene neincetat!

  2. Crede-ma ca si pentru EL/EA e foarte important. Stii de ce? Pentru ca vine o vreme in viata fiecarui om cand se intreaba de ce unele lucruri merg asa cum merg. Doar atunci poti sa realizezi ca de fapt raspunsul il aveai deja… 🙂

    • aba zice:

      Eu tot timpul am spus ca nimic nu e intamplator…in plus destinul ne construieste „scara”… tu alegi dc urci pe ea sau nu… „regretul” este sinonim cu vina in anumite situati de aici si intrebarile si nesigurata stapanita pana acum… 😉

    • Corect, dar asta nu te afecteaza pe tine. Tu trebuie sa te uiti la tine ca sa evoluezi, nu sa te uiti in trecut sau sa te intrebi de ii merge acelei persoane cum ii merge.

      • Fie ca privesti individual sau la modul general, tot o sa ajungi sa privesti spre trecut pentru a putea sa mergi in viitor. Altfel, te invarti singur intr-un cerc…!:)

Lasă un răspuns

