vorbind despre dragoste

Scrisoarea ei catre mine

„L-am gasit, statea linistit pe scari si parca ma astepta de-o viata acolo. Nu stiu de ce m-am oprit si l-am privit, dar ma bucur ca am facut acel lucru. Au fost zile bune si zile rele pentru noi. Au fost zile cu soare, cand am ras cu gara larg deschisa de-mi spuneau oamenii ca am sa ma despic in doua de atata ras. Dar au fost si zile in care plangeam imbufnata in casa pentru ca el pleca si ma lasa singura. Revenea dupa un timp la mine. Stiam ca a fost cu o alta femeie. Ii citea acest lucru din privire.  Asa era el, dar stiu ca in adancul sufletului lui inca ma iubeste.  La inceput am fost de nedespartit. Ne iubeam pe unde prindeam si nu conta cine era pe langa noi. Impreuna ne-am invins orice teama, pentru ca in dragoste nu exista acest cuvant numit teama. Exista doar alb si negru, exista doar stanga si dreapta, exista doar faptul ca iubesti sau ca nu iubesti. Azi, nu regret nimic. Am invatat de la el sa nu regret nimic. Am invatat impreuna sa ne bucuram de fiecare zi si acuma, cand el e asa departe, ma bucur ca am reusit sa invat acest lucru…!”

O relatie superba, aproape de perfectiune, nu vine din faptul ca doi oameni superbi, aproape perfecti, s-au intalnit si se iubesc. Ea vine atunci cand imperfectiunea se regaseste in cei doi si ei invata sa savureze clipa de clipa viata, sa se bucure la maxim de fiecare moment petrecut impreuna, sa-si inteleaga diferentele si sa le adore asa cum fiecare dintre noi adoram acea raza de soare ce ne trezeste in fiecare dimineata…! Si atunci cand ajungi fata in fata cu doua optiuni pentru a lua o decizie, arunca o moneda in aer. Mereu functioneza chestia asta! Stii, nu functioneza pentru ca o sa-ti ofere intrebarea de care ai tu nevoie. Functioneaza pentru ca in momentul in care moneda se invarte in aer, tu, pur si simplu o sa-ti dai seama de ceea ce-ti doresti cu adevarat si ce-ti doresti sa se intample in viata ta!

Standard

4 gânduri despre „Scrisoarea ei catre mine

Lasă un răspuns

