motivational, vorbind despre dragoste

Pierdut dragoste. O declar nula!

De fiecare data cand incep sa cred cu adevarat ca a venit acel moment in care pot sa dau totul, sa nu mai am nici o retinere, sa merg mai departe cu fruntea sus, sa fiu multumit si chiar fericit cu ceea ce am, reusesc sa-mi scot la iveala acea abilitate de-a distruge orice in calea mea. Parca intr-o singura ora reusesc sa-mi construiesc atatia pereti si ziduri inalte, incat nimeni nu reuseste sa treaca de ele. Parca, intr-un singur minut, reusesc sa incendiez toate acele poduri pe care le-am construit cu greu. Si din pacate le las sa arda. Si uneori mai privesc spre ele si-mi spun mereu in gand: „Nu-i bai! Tu le-ai construit, tu le-ai dat foc si tot tu ai sa construiesti altele in loc!”.

 Nu e usor, insa nici imposibil. Poate m-am obisnuit sa fac lucru acesta. Cineva imi spunea ca totul e sa-ti doresti sa faci lucru acesta. Poate am invatat sa traiesc cu acest lucru. Poate am prea multi poate intr-o zingura ecuatie cu atatea necunoscute. Nu stiu de ce, dar am fost nevoit sa las oameni in spatele meu si sa merg mai departe. Am fost nevoit sa incerc sa uit de ei. Pe unii i-am uitat, dar pe altii nu am reusit. Am facut acest lucru nu pentru ca nu i-am dorit in viata mea sau pentru ca nu i-am iubit pe acei oameni. Am facut acest lucru doar pentru ca ei nu m-au iubit la randul lor…! Acum, imi doresc pe cineva care sa fie numai al meu. Imi doresc pe acel CINEVA care sa-mi faca diminetile mult mai dulci, care sa-mi faca inima sa-mi tresara la atingerea ei, cineva care sa-mi inteleaga privireasi sa-mi iubeasca necunoscutul! Nu cred ca e greu, insa cu siguranta nu e usor!

 

Standard

Lasă un răspuns

