vorbind despre dragoste

Un orb si o femeie muta

A tresarit putin, s-a retras, m-a privit lung, apoi a zambit. Dupa cateva clipe mi-a spus incet: „Atunci am avut, pentru prima oara in viata mea curaj. Mi-am zis ca merita sa incerc, asa ca m-am ridicat si am asteptat sa te intorci la mine de fiecare data, chiar daca uneori iti simteam parfumul unei alte femei pe pielea ta sau iti gaseam fire lungi de par prin patul tau sau chiar urme de ruj pe camasi si tricouri. Nimic din toate acestea nu au contat pentru mine. Singurul lucru care a contat cu adevarat pentru mine a fost faptul ca de fiecare data cand ai fost cu mine, am avut siguranta ca esti doar al meu.”. Asa mi-a spus dupa ce am intrebat-o ce a vazut la mine. Dincolo de priviri sau de atingeri, mereu o sa ramana acel moment care pentru o clipa ti-a taiat respiratia. Dincolo de orice vorba spusa pe graba sau de acel mesaj lasat pe noptiera intr-o dimineata ploioasa dupa ce ai stat cuibarit langa acea fmeie muta, acea femeie ce mereu iti cere un tricou la schimb precum un jucator de fotbal la finalul unui meci de-o intensitate foarte mare, raman doar clipele de care o sa-ti amintesti mereu dupa ce  totul se termina.

Uneori desenam castele din cuvinte scrise pe o plaja. Si tot uneori, asteptam sa apara acel val care sa sparga acele castele, care sa stearga in calea lui orice urma ca, candva, am fost si noi acolo pe acea plaja…!

Standard

Lasă un răspuns

