vorbind despre dragoste

Voi, femeile, de ce inselati?

Am auzit mii de povesti de dragoste si am vazut cu ochii mei sute de povesti de dragoste. Si totusi, am trait doar prea putine povesti de dragoste. E adevarat, toate merita puse pe o bucatica de hartie si nu pentru ca sunt frumoase sau pentru ca ele au insemnat ceva mai mult pentru mine, e doar pentru ca intr-un final merita sa ne amintim de ele din cand in cand. E ciudat sentimentul acela cand te intalnesti din greseala cu un om care intr-un anumit moment al vietii ti-a fost foarte drag si a insemnam foarte mult pentru tine. E ca si cum toate acele clipe ce te-au despartit au disparut pentru o secunda si viata ta este inundata cu amintiri.

„Iubirea este o înflorire rară. E rară fiindcă se poate produce doar atunci când nu există frică, niciodată înainte. Aceasta înseamnă că iubirea îi poate apărea doar unei persoane foarte profund spirituale. Cunoştinţă pot lega toţi, sexul e posibil pentru toţi, dar nu şi iubirea.” Osho

Chiar daca unele dintre amintiri nu sunt prea placute, tot ne pastram zambetul pe buze pentru ca mereu au existat momente frumoase. Chiar daca lucrurile nu s-au sfarsit asa cum ne-am dorit noi si pentru o perioada lunga de timp nu ne-am vorbit, toate acestea se uita. Se uita asa cum si ochii care nu se vad se uita. Se uita asa cum si focul acelui sarut lung de la ceas tarziu de seara se uita sub puterea magica a zambetului unei alte femei.

Zilele trecute ma intreba o prietena de ce inselam noi, barbatii? La inceput nu am stiut ce sa-i raspund, dar mai tarziu i-am spus ca de fapt noi nu inselam, noi doar incercam sa ne gasim calea, linistea, fericirea. E adevarat, nu e drept fata de femeia care sta langa acel barbat, insa la fel as putea sa intreb si eu: voi, femeile, de ce inselati?

Standard

Lasă un răspuns

