vorbind despre dragoste

Renunta – e cel mai usor lucru!

Uneori as vrea sa-i inteleg pe acei oameni care renunta, insa uneori chiar nu pot sa inteleg de ce oamenii se transforma in lasi si prefera sa fuga departe. Fiecare le stie pe ale lui, asa cum si eu le stiu pe ale mele.  Poate ca oamenii aia nu si-au gasit linistea sau poate ca inca nu si-au gasit drumul, dar cu siguranta, daca nu au sa inceteze sa mai fuga nu au sa-si gaseasca niciodata acel drum, sau cel putin atata timp cat ei renunta la primul semn, atata timp cat ei dispera cand dau de primul hop, de prima cearta, de prima noapte de singuratate.

Noaptea trecuta a fost una dintre cele mai lungi si mai reci pentru mine, chiar daca in dormitor erau peste 30 de grade. Nu stiu de ce, dar am preferat sa stau si sa o privesc asa cum nu am mai facut-o de mult timp. Era o vreme cand adoram sa ma trezesc in zori si sa stau pe acel scaun si sa o privesc  cum doarme goala de la distanta. Acuma parca acele vremuri s-au pierdut departe in noapte. Nu sunt indragostit si nici nu sufar. Poate ca asta e si motivul pentru care vreau sa renunt sau poate doar am…crescut! Sau vorba ei, poate doar am resimtit o dezamagire de fiecare data cand ea a fugit. Stiu, e ciudat sa stai si sa privesti ceea ce ti-ai dorit sa fie in viata ta pentru totdeauna, dar cu toate astea sa stii ca nu se poate. Si nu se poate nu pentru ca nu mi-as fi dorit eu sau ea, doar pentru ca stiu cu siguranta ca intr-o zi o sa-mi franga inima si o sa plece departe. Si ea stie acest lucru si imi tot repeta: „Noi nu avem voie sa ne indragostim! In momentul cand facem acest lucru, tot ce a fost intre noi o sa dispara!”. Asa e EA! Azi apare din senin in viata mea si in dimineata urmatoare dispare. Parca se evapora precum un strop de apa se evapora sub caldura soarelui in mijlocul verii. In urma ei ramane doar o amintire si un bilet scris in graba: ” Ador diminetile cand ma trezesc in bratele tale! Sa nu uiti lucru acesta! Am sa te gasesc singura si data viitoare! Te pup! ”  Azi pun punct unui capitol.  Azi renunt …sau cel putin vreau sa renunt! Vreau sa renunt pentru ca asa e cel mai usor, chiar daca stiu ca nu am sa o mai revad cat de curand!

Standard

9 gânduri despre „Renunta – e cel mai usor lucru!

Lasă un răspuns

