vorbind despre dragoste

Buna dimineata suflete!

Era o vreme in care eram fericit cu ce aveam, cu acel putin, cu acele dimineti pustii, cu acele zile cand alergam dupa himere si cu acele nopti albe pline de ELE. Acum, au trecut acele vremuri. Lucrurile s-au schimbat. Unii spun ca in bine. Eu, nu stiu ce sa cred. Probabil ca au dreptate acei oameni care imi spun ca m-am schimbat in bine, asta daca e sa ma iau dupa celebra zicala „daca un om iti spune ca esti beata nu poti sa-l crezi, insa daca o suta de oameni iti spun ca esti beat…atunci cu siguranta esti beat!”. Nu am regret niciodata acele lucruri care m-au facut intr-un anumit moment sa zambesc si sa fiu fericit. Si nici nu am cum sa regret acei oameni care au ales sa plece din viata mea. Fiecare stie ce vrea de la viata. Mereu am fost adeptul principiului  „a doua sansa”, insa nu si atunci cand lucrurile s-au incheiat intr-un mod urat. Da, am fost adeptul acestui principiu pentru ca atunci cand iubesti un om,  o faci pentru totdeauna. Daca nu e pentru totdeauna, atunci nu e dragoste, pentru ca dragostea nu e un lucru conditionat si nu e nici o optiune pe care o poti alege dintr-o multime de alte optiuni. Stiu, lucrurile ar fii mult mai simple daca am putea alege pe cine sa iubim si pe cine nu, insa nu avem aceasta optiune.

Acum, am pus punct. E un mare punct. E la fel ca acea ultima zi de vara. E la fel ca acel moment in care simti ca tot ca ti-a fost mai drag a disparut. E la fel ca un sfarsit de capitol dintr-o carte ce de fapt e intreaga ta viata. Da, e un mare punct si ciudat e faptul ca nu are legatura cu o EA, pur si simplu are legatura cu mine. Are legatura cu mine si doar cu mine. Are legatura cu ceea ce vreau eu si cu ceea ce nu vreau. Cu singuratatea mea pe care nu o mai simt ca pe un ghimbe in coasta, din contra…chiar a inceput sa-mi placa! Si da, sunt singur pentru ca-mi doresc acest lucru. Inca nu am intalnit acel om care sa schimbe acest lucru si nu sunt pretentios, insa nici nu mai vreau sa fac concesii pe anumite lucruri. Am ajuns pana aici pentru ca m-am ghidat de anumite principii. Am ajuns pana aici pentru ca am fost mereu EU si nu mi-am permis sa ma joc cu sentimentele oamenilor, chiar daca in multe randuri am fost acuzat ca am facut acest lucru. Niciodata nu m-am ascuns. Daca am fost intrebat am raspuns. Acum tot ce mai spun e…buna dimineata suflete!

Standard

2 gânduri despre „Buna dimineata suflete!

  1. Superb,nu am cuvinte!!!!…am ajuns sa citesc cu placere si entuziasm tot ceea ce postezi:D…si bine ar fii daca s-ar si respecta tot ceea ce e scris aici:D,cu toate ca am tinde spre perfectiune:X

  2. dordefemeie zice:

    Decizia de a alege singuratatea e una dificila. majoritatea facem compromisuri tocmai pentru a o evita. Si mie imi place singuratatea, dar numai pana la un punct… 🙂

Lasă un răspuns

