vorbind despre dragoste

Incapacitatea de a iubi

Moartea nu e o taină; e doar sfârşitul acelei taine mari, care e viaţa.  Nicolae Iorga

Sa te opresti acolo unde sufletul iti spune si sa nu regreti ca nu ai plecat atunci cand oamenii iti spuneau sa pleci. Daca plecai atunci, acum nu mai aveai sufletul impacat ca ai facut ceea ce ai simtit. Acum traiai acel sentiment de regret ca puteai sa stai si totusi ai plecat. Am invatat in timp ca nu toti oamenii pe care eu ii iubesc in aceasta viata au sa ma iubeasca si ei la randul lor. Am invatat, ca vor sau nu, unii dintre acesti oameni dragi au sa ma raneasca. Am invatat ca ziua de azi se termina la 12 si apoi incepe o noua zi. Incepe o noua fila din aceasta poveste numita viata si ca oricat de mult mi-as dorii eu sa ii tin langa mine pe unii dintre acesti oameni iubiti, chiar nu am cum pentru ca locul lor e acolo unde privesc. Fiecare priveste in viata spre un anumit lucru si acea scara care ne duce spre acel lucru nu are decat rolul de a ne aminti de unde am plecat, nu si unde o sa ajungem. Cand esti singur nu inseamna ca ai renuntat la speranta si nu inseamna ca nu mai ai puterea de a face pe cineva fericit asa cum merita. Fiecare are o poveste de povestit si fiecare privire poarta cu ea o iubire nemarginita. Povestea mea se opreste aici. Azi, nu mai pot sa sper ca maine o sa fie mai bine. Nu mai am glas, nu mai mananc, nu mai vreau sa ies din acest cerc si sa evoluez, pur si simplu vreau doar sa ma opresc.

Standard

Lasă un răspuns

