vorbind despre dragoste

Iubire, stai…

O femeie poate ierta cateodata un barbat care incearca sa o seduca, dar niciodata pe barbatul care rateaza o ocazie atunci cand i se ofera. – Charles Maurice de Talleyrand Perigord

” – Ma bucur ca te-am cunoscut! Chiar ma bucur ca am baut acele cafele cu lapte in diminetile tarzii. Azi, nu-mi este tot una, dar asa suntem noi claditi, din orgolii prostesti si din clipe de suferinta. Poate ca tu intelegi mult mai bine situatia decat o spui sau poate doar ma lasi sa cred ca o intelegi asa cum ai mai facut-o de mai multe ori. Ti-am gasit poza zilele trecute. Era alaturi de scrisorile noastre ascunse in cartea pe care mi-ai daruit-o. Mi-am amintit de diminetile cand ne alungam reciproc singuratatea, cand ne dezmierdam cu saruturi ca doi copii. Atunci cand ai plecat, am simtit o durere mare. Stiam ca nu am sa te mai revad cat de curand. Am ramas surprinsa ca ai venit azi…! „

Stateam intinsi goi in pat. Ma tinea strans in bratele ei si imi tot spunea zeci si zeci de cuvinte. Nu am auzit mare lucru din ce imi spunea pentru ca mintea mea era departe de ea, mult prea departe.  A trecut mult timp de cand nu ne-am mai intalnit, insa de fiecare data cand faceam dragoste era ca si cum faceam acest lucru pentru prima data. Ea pentru mine a fost acel punct de cotitura. Mi-a intins o mana cand eram jos, cazut in genunchi. M-a ridicat, m-a scuturat cu mainile ei fine si a incercat sa ma iubeasca asa cum sunt. Niciodata nu punea intrebari. Parca o vad si acum cum statea pitita intr-un colt de pat, cu sanii dezgoliti si imi cauta necontenit privirea.   Stii, cu totii cunoastem acel cuvant numit „iubire”, insa dintre atatea miliarde de oameni, doar unul ne poate face sa intelegem cu adevarat care este definitia acestui cuvant. Pentru mine, ea a fost acel om care mi-a dat definitia acestui cuvant. Ea m-a invatat sa iubesc oamenii asa cum sunt si tot ea a fost acea femeie care mi-a cladit o inima plina cu iubire. A fost darul ei pentru mine. Inca este darul ei pentru mine, chiar daca peste noi au trecut atatia ani!

Standard

Lasă un răspuns

