vorbind despre dragoste

vorbind despre dragoste

„Nu pot sa-ti promit ca am sa-ti rezolv toate problemele, insa pot sa-ti promit ca nu am sa te las sa te lupti singura cu ele. Cred cu adevarat in a doua sansa, doar ca nu cred ca toata lumea o merita. Asa ca, daca crezi ca nu poti sa ma accepti asa cum sunt, te rog…stai departe! „

 

Nu cred in soarta, insa cred in sansa! Cred in sansa pentru ca intr-un final, noi, suntem doar suma tuturor deciziilor luate de-a lungul timpului. Unele dintre ele au fost bune, unele insa nu, dar atunci cand iei o decizie, atunci cand te chinui si pui in balanta ce e rau si ce e bine, nu ai de unde sa fii sigur ca e 100% cea mai buna decizie. Poti doar sa speri…! Tot aud la oamenii din jurul meu ca se plang ca ei au esuat. Eu nu cunosc decat un singur esec: acela de a nu incerca! Da, pentru ca doar cel care nu incearca nu stie daca poate sau nu. E exact ca acele linii imaginare pe care ni le trasam singuri. Facem acest lucru pentru ca acolo suntem in zona noastra de confort, insa de cele mai multe ori uitam ca in acea zona, niciodata nu o sa putem sa evoluam, sa crestem spre ceea ce ne dorim, spre ceea ce visam sa fim. Nu, pur si simplu ne ascundem dupa acel paravan numit dorinta. In viata, am invatat ca nu e suficient doar sa-ti doresti, mai trebuie si sa faci ceva ca sa poti sa obtii acel lucru. Asa e si cu dragostea. Primul lucru e dorinta de a iubii. Poate e cel mai important aspect, insa peste cativa ani toate aceste lucruri fie au sa devina doar niste amintiri, fie au sa devina cea mai vie amintire din viata ta. Oricum, atunci cand tragem linie,  mai ales dupa ce ne-am luptat atata timp cu propria constiinta,  realizam ca suntem invinsi…doar atunci de fapt am castigat cu adevarat!

Standard

Lasă un răspuns

