vorbind despre dragoste

Nu-mi dati sfaturi

„Nu-mi dati sfaturi, stiu sa gresesc si singur. ” I Kant

Poti sa cauti sfaturi de la alte persoane, sa te inconjori numai cu persoane care iti dau sfaturi, dar intr-un final, decizia e a ta si numai a ta. Si atunci cand vine acel moment cand trebuie sa actionezi si esti singur si sprijinit cu spatele la acel perete imaginar…singura voce care conteaza cu adevarat e acea voce din mintea ta, acea voce care mereu iti spune ceva ce tu probabil deja stiai. Acea voce care mai mereu are dreptate! Stiu ca viata ta poate sa mearga mai departe si fara mine, ca poti sa fii fericita si fara mine, ca poti sa razbati prin toate grijile si problemele zilnice si fara mine. Dar chiar daca ai sa alegi sa ma alungi din viata ta, eu am sa fiu aici! Am sa stau si am sa te astept si am sa fiu mereu acelasi strain care ii pasa si care mereu o sa-ti spun „Bine ai venit!”…

Din pacate, nu exista scurtaturi pentru locul acela in care merita sa ajungi. Nu au fost, nu sunt si au sa fie niciodata! Ne hranim sufletele din suferinta si totusi cautam in tot ce ne inconjoara acea bucurie, acea fericire care sa ne mai ofere o clipa de ragaz in chinul nostru…!

Standard

Lasă un răspuns

