vorbind despre dragoste

O alta EA sau tramvaiul 4

Singurul fel de dragoste pe care merita sa il ai este acea dragoste care traieste si rade si lupta si iubeste. Dalton Trumbo

 Si pentru ca intr-un final, cu totii ajungem sa trecem prin acea stare, sa traim acele clipe, sa gustam din acel pahar, tot asa cu totii trebuie sa facem propriile greseli, sa ne invatam propriile lectii, sa ne crestem propria viata. Nu poti sa inveti dintr-o carte, insa poti sa inveti doar de la cel mai prost profesor: timpul!

Lumina aceea ii facea trupul sa radieze. Din departare, formele sanilor ei imi dadeau o teama in glas. Mainile imi transpirau. O priveam cum se misca si incercam sa inteleg de ce eu si de ce tocmai acum a luat-o pe acest drum. In mintea mea, lucrurile erau clare, insa in sufletul meu…era o mare nebuloasa. Nici in zi de azi nu am reusit sa inteleg de ce in acea zi ploioasa de primavara mi-a spus sa plec si nu mi-a dat nici o sansa. A fugit si am ramas singur. A plecat cu tramvaiul 4 si dusa a fost.  Nu stiu de ce credeam ca ma iubeste. Intre timp au trecut ani peste noi. Ne-am reintalnit in mai multe randuri. Ne-am zambit si ne-am continuat vietile. Am incercat sa mimam ca intre noi nimic nu a existat. Nu ne vorbeam, nici macar nu ne salutam, doar ne priveam si ne zambeam. Uneori o faceam doar de ciuda, alteori doar ca sa-i arat ca inca mai pot sa zambesc. De fiecare data cand vroiam s-o opresc si s-o intreb ceva, pur si simplu imi pierdeam glasul, dar nu si in acea seara. „Ce faci?” …si parca orice emotie, orice gand bizar a disparut subit. In acele clipe stiam ca nu mai are cum sa-mi scape. Era a mea sau cel putin imi doream enorm de tare sa fie a mea. Poate ca toate acestea veneau si din sentimentul ca simteam ca lucrurile intre noi au ramas neterminate. Stiam ca EA nu ma iubea. EA doar isi dorea pe cineva care sa-i alunge singuratatea din sufletul ei. Sincer, nici nu pot sa o invinovatesc, pentru ca si eu ma simt asa uneori…! Isi dorea pe cineva care sa-i aprecieze trupul, sa-i rasfete pielea catifelata printre cearceafurile mari si albe. Azi, inca imi aduc aminte de acel moment cand cand am vazut-o pentru prima data fara machiaj si fara hainele ei sofisticate. A fost clipa cand m-am indragostit de un chip bizar de frumos. A fost momentul cand mi-am pierdut pentru o clipa sufletul. L-am regasit mult mai tarziu, in bratele unei alte femei. Mult mai frumoasa, mult mai linistita, ce ma iubea mult mai mult decat ar fii putut EA sa ma iubeasca. EA a fost acel tramvai 4.

Standard

Lasă un răspuns

