vorbind despre dragoste

Fericirea mea

” Nu am sa-ti spun niciodata ca ai avut dreptate. Nu am sa-ti confirm ipotezele. Ti-am hranit ego-ul ranit in atatea lupte pierdute pe un camp undeva departe, doar ca sa pot sa mai castig timp. Nimic mai mult. E adevarat ca timpul nu ne asteapta, insa nici nu am vrut ca numele meu sa apara undeva pe o hartiuta sau intr-un carnetel.  Intr-un final, sti, nimic nu e pierdut. Din contra, chiar cred ca ne-am castigat respectul reciproc. Tu prin faptul ca te-ai tinut de cuvantul acela pe care mi l-ai promis in acea dimineata tarzie in bucataria ta, iar eu prin faptul ca ti-am dat o sansa. Acum, poate crezi ca ai ratat acea sansa, ca nu mai merit efortul de-a lupta, ca nu sti daca am sa mai vin sau doar am sa-ti intorc spatele si am sa pasesc mai departe. Fiecare are propria lui lupta, insa respectul meu fata de tine e mult prea mare ca sa-l irosesc in batalii care nu-si au rostul. Nu am sa-ti spun ca ai gresit cand mi-ai spus ce simti. Nu ma asteptam sa ma iubesti. Ai fi fost un ipocrit sa spui acele cuvinte magice. Azi, probabil nici nu ne mai vorbeam si apropo de vorbit…cred ca am vorbit suficient. E randul tau sa vorbesti!”

E pacat. Sincer, nu ma pricep la cuvinte sau cel putin nu ma pricep atunci cand in fata mea se afla acel om care mi-a redat frumusetea razelor de soare din diminetile tarzii de  vara. Asa se intampla: intr-o zi, cineva, undeva, o sa intre in viata ta. Din acel moment tot ce tu credeai ca sti despre viata, despre dragoste si despre cum e sa-ti traiesti viata la intensitate maxima se va schimba, pentru ca acel om o sa-ti schimbe definitiv viata…! Astazi, nu pot sa regret acel lucru, pentru ca intr-un anumit moment a fost exact ceea ce mi-am dorit!

Standard

Lasă un răspuns

