vorbind despre dragoste

Secretul meu

Inainte sa te grabesti si sa judeci un om, inainte de a mai pune o eticheta, eu zic sa te gandesti si sa incerci sa intelegi cat de greu iti este tie sa te schimbi. Apoi, ai sa intelegi cat de greu le este altor oameni si cat de mici sunt sansele tale ca sa-i schimbi.

Cu totii avem secretele noastre si cu totii avem povesti de povestit. Toate aceste secrete „picteaza” emotii si sentimente traite pe ascuns. Nu pot sa trec cu vederea cand vad oameni care se chinuie sa fie fericiti intr-o relatie. Daca nu esti fericit atunci cand esti singur, cu siguranta nu ai sa poti sa gusti din acel pahar cu fericire atunci cand esti intr-o relatie. Fericirea vine din interiorul nostru, din multumirea cu ceea ce avem, nu vine de la un om sau de la ce poate el sa ne ofere. In fiecare zi ma intalnesc cu oameni noi si stau si le ascult povestile si uneori descopar secrete bine ascunse doar din privirea lor. Apoi, ma intreb: „oamenii astia nu stiu ca adevarul doare o singura data?”…

„Am intalnit-o intr-un club. Statea cu prietenii ei la o masa de langa masa mea. Ne-am privit de cateva ori , dar nimic notabil. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut. Femeie inalta, pe la treizeci si ceva de ani, bine imbracata, ce sorbea din cand in cand din paharul ei de sampanie si fuma tigari foarte colorate. Unele erau galbene, altele albastre. Acest lucru m-a facut sa ma opresc si sa-mi feresc privirea de mai multe ori, dar zambetul ei imi era asa de cunoscut. Parca era Claudia. Asa am cunoscut-o si pe Claudia in urma cu trei ani, dar ceva la acesta femeie imi starnea tot mai tare curiozitatea. Pe Claudia nu am iubit-o cu toate ca mi-am dorit sa o iubesc. Au trecut cateva ore de cand eram in acel loc si tot mai multa lume se perinda prin jurul meu. Multe femei frumoase veneau in fata mea si-mi spuneau zeci de povesti. Am ras de fiecare data. Uneori de placere, alteori doar de impresie artistica. Nu mi-am imaginat nici pentru o clipa ca o sa observe lucru acesta. In plus, am observat un inel pe mana ei. Semana cu o verigheta. Din punctul meu de vedere lucrurile erau cat se poate de clare. Sunt un om de principii. Nu ma bag in relatii si familii niciodata. Oricat de mult mi-ar placea acea femeie, mereu am sa gasesc alta care sa-mi placa mult mai mult. Dupa un timp, a trecut prin fata mea. Ne-am privit adanc, ne-am zambit si a incercat sa mearga mai departe, dar nu stiu de ce am prins-o de mana. A privit cum mainile noastre s-au inclestat intr-o uniune aproape perfecta.

– De ce faci asta? …a spus ea cu o voce foarte calma.

– Nu ar trebuii? …i-am raspuns eu zambind.

– Esti simpatic, dar am iubit. Daca ne-am fi intalnit cu ceva timp mai repede, poate ca acum lucrurile stateau altfel pentru noi.

I-am dat drumul la mana. Nu am mai spus nimic. Doar am tacut. Credeam ca am pierdut acea lupta si nu pentru ca am fost invins, doar pentru ca am refuzat sa mai lupt. La intoarcere, prietena ei mi-a dat un biletel. Pe el scria un nume si un numar de telefon. Era numarul prietenei ei.

– Azi doarme la mine! Suna-ma dupa ce plecam de aici ca sa iti spun unde stau. Te asteapta la mine…!”.

Vorbim de parca stim ce se intampla, dar nu stim. Habar nu avem. Nu stim absolut nimic. Suntem tineri si gresim mai mereu. Ne schimbam mereu obiceiurile si gandurile, uneori chiar si ceea ce simtim adanc in inima noastra. Si dintre toate acestea, singurul lucru real pe care putem sa-l oferim omului de langa noi e iertarea. Traim o viata plina de incertitudini. Chiar si cel mai banal lucru pe care il credeai o certitudine, intr-un anumit moment poate sa devina o mare incertitudine. Asa e si cu iubirea. Uneori, tot ce ai nevoie sunt doar de douazeci de secunde de curaj nebunesc, douazeci de secunde in care intelegi perfect ca nu o sa fie usor, insa cu siguranta merita!

PS: Nici in zi de azi nu am sunat. Acel biletel a ramas pe acea masa din club!

Standard

Un gând despre „Secretul meu

  1. E trist ca multi dintre noi nu stim sa ne facem singuri fericiti si mereu asteptam sa vina altcineva in viata noastra care sa ne faca sa ne simtim intregi. E drept ca in cele din urma viata se rezuma in doi, dar cum ai spus tu ft bine punctat cum ca daca nu suntem noi insine in stare sa ne facem fericiti, altul cu atat mai putin vom fii in doi. Vad multe persoane care sufera de aceasta dependenta sau teama de a fii singuri, ascunzandu-se intr-o relatie doar pentru un simplu confort mental.

Lasă un răspuns

