motivational, vorbind despre dragoste

Uneori, noi doi…

– Credeam ca nimic nu ma mai sperie si totusi linistea asta…Doamne…unde am gresit? Unde sunt zilele cand ma sarutai fara pic de graba si-mi spuneai ca ai sa te intorci cat poti de repede doar ca sa mai stai un minut in plus cu mine? Unde sunt diminetile cand moracanos ma luai in brate si nu vroiai sub nici o forma sa-mi dai drumul chiar daca ma grabeam sa ajung la munca? M-am schimbat atat de mult? Te-ai schimbat tu si eu nu reusesc sa imi dau seama? Ce dracului se intampla cu noi?

– Vrei adevarul?

– DA! Cred ca il merit!

– Ti-ai permis sa te indragostesti de mine! Ai uitat de intelegerea noastra. Ai uitat ca noi nu avem un viitor impreuna. Tu esti a mea doar noaptea, in rest…esti a lui! Indiferent de ce mi-ai spune, cred ca sti si tu prea bine ca nu exista jumatate de masura in dragoste si nici nu exista o garantie ca maine o sa fie mai bine. Te-am lasat sa-ti alegi singura drumul, insa ti-am demonstrat ca poti sa ai in viata ta ceva mai bun. Acum, pleaca…! Te rog sa pleci, pentru ca locul tau nu mai e aici. Daca nu poti sa te bucuri cu adevarat de ce ai in viata ta, daca nu poti sa zambesti chiar daca inima iti plange, ei bine atunci nu ai invatat nimic de la mine.  „

Uneori, noi doi ne intelegeam de minune. Parca eram plamaditi din acelasi aluat si totusi copti intr-un mod total diferit. Uneori, noi doi faceam dragoste pana in zori. Ne iubeam de fiecare data ca si cum era pentru prima data cand ne iubeam. Se-ntampla uneori ca doi oameni aparent straini, sa se intalneasca intr-un anumit moment al vietii lor. Doar ei aleg ce fac mai departe: se iubesc si raman impreuna sau isi continua viata singuri pentru ca asteptarile lor de la dragoste sunt mult mai mari. Indiferent de alegerea lor, pentru mine un singur lucru este clar. Dorinta se poate transforma in atractie, atractia in pasiune, pasiunea in dragoste, dar niciodata invers!

Standard

Lasă un răspuns

