motivational, vorbind despre dragoste

Vine un moment…

Cand nu-ti ramane decat Dumnezeu, vei descoperi ca Dumnezeu iti este suficient…!

Vine un moment in care simti ca orice ai face, nimic nu mai merge. Vine un moment in care habar nu mai ai incotro te indrepti si ca pe orice drum te-ai afla, parca tot nu e drumul acela pe care l-ai visat in acea noapte de vara in urma cu multi ani.  Cazuti in genunchi si cu chipurile arse de razele soarelui incercam sa ne ridicam de jos, sa ne scuturam praful de pe hainele roase de timp si sa mergem mai departe. Uneori reusim sa ne ridicam foarte repede, insa uneori avem nevoie de mult timp ca sa intelegem ca acele rani din sufletul nostru nu se vor vindeca niciodata.  Suntem oameni. Gresim. Traim cu teama si cu frica de necunoscut, insa uitam ca aceasta frica este absolut normala si este tocmai baza credintei. Cel putin atata timp cat mai resimtim aceasta teama, indiferent de ce am face, mai avem ceva de pierdut.

„- As mai sta, dar stiu ca daca nu plec acum, peste un minut o sa fie prea tarziu. Nu vreau sa ajung iar in pozitia aia in care sa fiu nevoita sa renunt la altele doar de dragul tau. Mie imi ajunge. Dragostea ta e una sufocanta. Oriunde merg in orasul asta numai de tine dau. Prietenele mele numai de tine vorbesc si de fiecare data cand te zaresc prin oras se apuca sa-mi povesteasca ce frumos scrii, ce ganduri minunate insiri pe hartie, ca sentimente frumoase desenezi pe hartie. Vezi, ele nu te cunosc asa cum te cunosc eu. Pentru mine esti doar un tampit si probabil cel mai mare las in viata! Altfel nu reusesc sa-mi explic cum mama dracului ai reusit sa distrugi tot ce a fost frumos intre noi. De ce ai facut lucru acesta? Acum e momentul sa-mi spui, chiar daca e sase jumatate dimineata. Am venit pana aici sa te ascult. Nu promit ca e ultima data, insa stiu ca nu am sa mai vin cat de curand!

– Vrei sa-ti spun ce simt sau vrei sa-ti spun ce vrei tu sa auzi ca sa iti gasesti un motiv ca sa ramai? Indiferent de ce varianta ai alege, cred ca trebuie sa-ti spun un lucru: am vrut sa pleci din viata mea. Acesta e adevarul. Am vrut sa pleci pentru ca ai dreptate. Sunt un mare idiot. Stiu ca mai devreme sau mai tarziu am sa te fac sa suferi, am sa te ranesc si lucrul acesta este ultimul lucru de pe pamant pe care mi-l doresc. Imi esti foarte draga si trebuie sa recunosc ca de mult nu m-am mai simtit atat de bine langa cineva.

-Cand ai avut ocazia sa te lauzi in fata baietilor ca am fost a ta, de ce nu ai facut acest lucru? De ce i-ai spus Ramonei  sa plece si nu i-ai mai raspuns la telefon?

– Cand ai sa intelegi ca eu nu spun la fel ca toti barbatii pe care i-ai intalnit in viata ta, ai sa intelegi ca barbatia unui barbat nu se masoara in numarul femeilor pe care le-a avut in patul lui. Eu cred ca ea se masoara atunci cand acel barbat are taria de caracter sa spuna „Imi pare rau, dar undeva exista o femeie care ma iubeste si eu pe ea o vreau in viata mea, in patul meu…!”.

– Vreau sa-mi dai un tricou. Stinge tigara si hai sa mergem in dormitor. E tarziu deja si tu lucrezi astazi. „

PS: Trupurile se inţeleg, desi sufletele nu sunt intotdeauna de acord.

Standard

Lasă un răspuns

