vorbind despre dragoste

Daca imi gasesti iubirea…

Te rog sa nu uiti de mine! …si daca ai sa-mi gasesti iubirea pe drumul tau, te rog enorm de mult sa nu-i mai intorci spatele! Te rog sa nu o ignori si sa o ajuti sa-si gaseasca linistea. Stiu ca poti sa faci acest lucru, pentru ca e in masura puterilor tale ajuti oamenii din jurul tau. Stiu ca ajuti iubirile sa-si gaseasca linistea, si totusi cum ramane cu inima ta? Cu acea inima pereche arsa de soare, acea jumatate parjolita si secata de atatea nopti de vara petrecute fara alinare?  Asta esti tu! Asta faci in fiecare zi si asta e inima ta! E mare, e blanda, e buna! De ce tocmai acum faci acest lucru| E bine sau e rau ce faci? Poti sa raspunzi? Cred ca ramane de vazut…! ” …asa mi-a spus si apoi a plecat singura.

Nu e usor sa renunti, insa atunci cand acel lucru iti face mai mult rau decat bine, cu siguranta este cel mai usor lucru de facut. Noi, oamenii, nu renuntam pentru ca e greu. Pur si simplu renuntam pentru ca nu isi mai au rostul anumite lucruri, nu mai merita sa luptam. E un sentiment sublim sa intalnesti acea dragoste pe care niciodata nu ai reusit sa o visezi. E un sentiment aparte sa privesti acel chip de inger cum soarbe din ceasca de cafea, acel chip la care nici nu indrazneai sa scoti un cuvant cu ceva timp in urma. Acel chip pe care doar il visai langa tine, iar acum nu doar il lasi sa plece: il alungi din viata ta! Uneori imi este ciuda pe mine. Nu stiu de ce, dar mereu am dat-o in bara cand a venit vorba de relatii. Mereu am fost prins pe picior gresit. Au fost momente cand mi-am dorit ca anumite lucruri sa se intample cu anumiti oameni, dar nu s-au intamplat atunci. Dupa un timp, acele lucruri au venit de la sine. Acei oameni au intrat in viata mea si acele lucruri s-au intamplat…insa mult mult prea tarziu pentru mine!

 

Standard

Lasă un răspuns

