vorbind despre dragoste

Dragostea ramane

Dragostea ramane. Doar oamenii se schimba.

Ironic, nu? Traim in doua lumi total diferite si fiecare lume isi are propria frumusete, dar nu oricine o vede. Spunem ca suntem singuri, dar de fapt nu e asa. Mereu suntem inconjurati de amici, prieteni, vechi iubiri, noi cuceriri…! Mereu in mintea noastra o sa se regaseasca vechi idei si planuri noi, insa pana la urma doar inima ne poate spune unde si cum gasim adevarul…! Da, inima noastra si sufletul nostru. A fost o vreme in care am crezut ca pot sa pacalesc oarecum viata. A fost o vreme in care am crezut, ca pot sa fiu doar rational si sa uit de sentimente, sa gandesc si sa planific fiecare pas astfel incat sa uit de inima mea, sa uit de sufletul meu. A fost o vreme in care am uitat cum e sa iubesti. Am uitat pur si simplu cum e sa simti ceva in sufletul tau. Am crezut cu tarie ca eu pot sa fentez acel sentiment, acel sentiment pe care multa lume il considera doar un pretext pentru un roman asa cum spune Chirila, un sentiment care este luat la misto de majoritatea oamenilor, fara sa-si aminteasca ca si ei intr-o buna zi au sa iubeasca. M-am inselat. A venit ziua in care am intalnit acel suflet ce statea pitit intr-un colt si astepta glasul meu. Astepta strigatul sufletului meu. Astepta atingerea mea ca sa prinda viata. Acum, tot ce vreau e ca totul sa se opreasca! Tot ce vreau e sa pot pune punct nu virgula…!

Standard

Lasă un răspuns

