vorbind despre dragoste

Invata-ma sa te iubesc

Si uite asa vine o zi in care tocmai lucrurile la care te asteptai cel mai putin iti schimba viata. Daca iubesti cu adevarat trebuie sa ai puterea ca sa recunosti lucru acesta si in fata omului pe care il iubesti. Daca nu, atunci zic sa iti gasesti tot curajul din lume in tine pentru a putea privi cum omul pe care il iubesti este iubit de altcineva! Mulţi dintre noi iubim sau cel puţin am iubit o dată în viaţă. Când eram copii, iubirea era inocenţă pură, fără dezinterese sau gânduri ascunse. Tot ce ştiam era că eram iubiţi în permanenţă şi noi iubeam. Acum, când suntem mari, percepem iubirea altfel. Mulţi iubesc dar nu ştiu câţi ştiu să iubească cu adevărat. 


Tot mai putin realizam ca iubirea inseamna responsabilitate, inseamna asumare, inseamna decizie, inseamna mai mult decat un sentiment. Sa iubesti nu e usor si nimeni nu are dreptul sa vina in fata ta si sa spuna ca e usor. Nu, nu e usor pentru ca iubirea adevarata este speciala. Speciala si diferita. Greu de inteles, dar important este ca intr-un final realizam ce este cu adevarat important. Invatam ca nu ajunge sa spui ca iubesti daca nu demonstrezi lucru acesta. Si daca ma intrebi pe mine…iubirea inseamna sacrificiu. Se spune ca ochii care nu se vad se uita. Se mai spune si ca atunci cand iubesti te daruiesti pe tine si nu astepti nimic in schimb si totusi oamenii sufera. Nu sufera pentru ca au daruit. Sufera pentru ca au primit acel „nimic” in schimb!


 Nu tot timpul omul pe care il iubesti e si omul care te iubeste.


„In fiecare dimineata, atunci cand am ocazia, ma ridic pe marginea patului si te privesc cum dormi. Iti privesc chipul si nu ma pot satura de zambetul tau. Nu stiu daca cineva ti-a mai spus lucru acesta, insa vreau sa-ti spun cat mai am ocazia. Atunci cand dormi, buzele tale parca saruta pe cineva. Si da….imi doresc sa fiu eu acel cineva. Ai ajuns o obsesie pentru mine. Peste tot in viata mea te regasesc. Nu am inteles de ce ai ales sa pleci tocmai atunci cand credeam ca ma iubesti si nu reusesc sa inteleg de ce ma tot intorc acum la tine. Poate doar ca imi lipsesc atat de mult cuvintele tale sau poate doar imbratisarea pe care o primesc de la tine, atunci cand o primesc, este atat de sincera incat realizez ca alta mai sincera nu am sa primesc. Da, sunt inca aici. A fost o vreme in care nu mi-am dorit sa fiu inca aici. Mi-am dorit sa intalnesc un alt barbat care sa imi aduca zambetul pe buze mult mai puternic decat ai facut-o tu vreodata, insa de fiecare data cand un barbat imi cerea sa ies in oras cu el am gasit o scuza.  Apoi imi spuneam „proasto acum era momentul sa faci pasul, sa arunci gunoiul din viata ta!”. De fiecare data cand primeam cate un mesaj pe telefon, speram din toata inima sa fie de la tine. Seara, atunci cand ma puneam singura in pat, mereu imi aminteam de serile cand ne uitam la filme si cum adormeam in bratele tale. De fiecare data cand imi aminteam am plans. Am plans pentru ca stiam ca in locul meu e altcineva, dar mi-am dat seama ca m-am inselat. Asa esti tu. Un singuratic si de fiecare data cand intru sub pielea ta fugi. Si cand nu poti sa fugi, efectiv ma alungi din viata ta. Dar sti ce? Pot sa traiesc si cu asta! Da! Pot sa inteleg si sa traiesc cu gandul ca nu esti acum al meu, dar intr-o zi ai sa ajungi sa fi doar al meu! Nu-mi doresc sa fiu singura femeie din viata ta. Stiu ca acest lucru nu e posibil, insa imi doresc sa fiu in viata ta si imi doresc enorm de mult sa fiu singura femeie care conteaza cu adevarat pentru tine! Acum, nu pot de cat sa te rog sa ma lasi sa te iubesc. Nu pot de cat sa te rog sa ma inveti sa te iubesc asa cum esti tu! Cu vise desarte pierdute in discutii lungi si interminabile, cu zambete false afisate la ceas tarziu in noapte…! Am sa plec pentru cateva zile din oras, dar am sa ma intorc. Vreau sa te gandesti bine la toate cele scrise mai sus si sa-mi spui daca mai poti sa-mi oferi o sansa. O sansa sa fim fericiti in doi! Noi doi…!”
                                 
                                                                                                                                                                                                                   
Standard

3 gânduri despre „Invata-ma sa te iubesc

Lasă un răspuns

