vorbind despre dragoste

Apa si nisip

Se spune ca un om daca il lasi in desert ajunge sa „bea” nisip daca nu gaseste apa pentru ca e in instinctul lui de a bea ceva. Eu zic ca oamenii ajung sa „bea” nisip doar pentru ca uita care e diferenta intre apa si nisip. Asa e si in dragoste. Preferam sa intram in relatii pe care le stim din start esuate, doar pentru ca uitam ca intr-o relatie e nevoie in primul rand de doi oameni…!

Sincer, nu conteaza cat de tare sau de incet mergi atata timp cat nu te opresti! Cele mai periculoase minciuni sunt acelea pe care le crezi despre tine. Nimeni nu poate sa vina si sa-ti spuna care e calea cea mai usoara. Fiecare dintre noi trebuie sa-si traiasa propria viata si sa-si gaseasca propria cale. Nu poti invata din greselile mele.Trebuie sa le faci pe ale tale. Si chiar daca uneori realizezi ca nu ai luat cele mai bune decizii in viata, sa nu uiti ca zece decizii gresite te pot aduce exact in acel loc si in acel moment cand ai sa faci alegerea care o sa-ti schimbe pentru totdeauna viata ! Am facut o multime de greseli in trecut, insa daca e sa ma judeci pentru ceea ce am facut in trecutul meu, ei bine atunci tu nu mai ai ce cauta in viitorul meu.

„EA: Sti, ultima data cand ne-am intalnit mi-ai spus sa uit tot ceea ce mi-a ranit sufletul si sa merg mai departe. Cred ca ai uitat un lucru esential sa-mi spui, nu?

EU: ce anume?

EA: ai uitat sa-mi spui cum sa uit! ”

Nu am uitat sa-i spun cum, insa rolul meu se opreste aici. Sincer, nici nu prea stiu cum sa-i spun ca de fapt nu o sa uite niciodata acea rana si ca ea nu o sa se inchida niciodata. Pur si simplu trebuie sa invete sa o accepte si sa traiasca cu acea rana ca si cum nici nu ar exista acolo.

Standard

3 gânduri despre „Apa si nisip

  1. „ca de fapt nu o sa uite niciodata acea rana si ca ea nu o sa se inchida niciodata”.

    Acestora eu le spun răni cu un singur sens; sunt cele care nu se închid niciodată, nu se cicatrizează, sângerând continuu.
    Pentru că tot ce trece, rămâne.
    Însă dacă nu înveţi să uiţi, eşti rănit pe veci. Se numesc „celelalte amintiri”.

Lasă un răspuns

