vorbind despre dragoste

…amintirile, nu persoana!

NOI nu am fost frumosi. NOI nu am fost perfecti. Nici unul dintre noi. Am gresit rand pe rand. Am facut greseala dupa greseala. Am inaltat o lume doar a noastra cu ziduri mari si groase. NOI ne-am cladit propria noastra poveste de dragoste. Am invatat impreuna cum e sa ierti. Am invatat cum e sa taci si sa accepti trecutul celui de langa tine. Cel mai frumos sentiment de pe acest pamant e acela cand sti ca insemni ceva cu adevarat pentru cineva, undeva, chiar daca e departe de tine. NOI am gresit, dar am invatat sa iertam si sa mergem mai departe.

Uneori imi doresc ca EA sa-mi auda toate acele cuvinte pe care mi-a fost frica in acele momente sa le spun. Nu stiu daca e prea tarziu. Sincer, nici nu mai conteaza. Atunci cand iubesti pe cineva nu judeci. Atunci cand iubesti pe cineva accepti. Atunci cand iubesti pe cineva, mereu ai sa te intorci acolo, chiar daca uneori doar in gand si doar pentru o secunda. Uneori… singurul lucru de care iti este dor sunt amintirile, nu persoana!

Azi, tot ce vreau e sa cladesc pod dupa pod!

Standard

Lasă un răspuns

