vorbind despre dragoste

am sa mai fiu aici

 

„Un fosnet se auzea in departare. Era sunetul unor pasi tristi si dusi la intamplare. Era sunetul lasat in urma de un suflet bun ce isi cauta calea printre atatea frunze cazute pe acea straduta pietruita. Cateva scaune intoarse peste mesele de la cafenea ii erau martori acelui suflet. Stateau parca impietrite si nu puteau face nimic pentru a imbuna macar pentru o secunda gandul acelui suflet. O pisica il privea si ea neputinciosa de la geamul unei case. „Asa e viata!” isi spunea acel suflet. „Azi zac pe aceasta strada in genuchi, insa sunt sigur ca maine o sa rasara soarele pe aceasta strada. Totusi, eu am sa mai fiu aici?”…”

Cu fiecare rasuflare simtea cum fiecare fir de par de pe corp i se ridica incet infricosat de un gand nebun. Cu fiecare rasuflare, zambetul lui se adancea in priverea ei si isi croia o cale spre sufletul inghetat de atatea vorbe fara rost spuse de barbati prea lasi care sa ii recunoasca adevarata ei frumusete. „Esti o floare pe care mereu am iubit-o! Te-am iubit inainte ca sa te cunosc si tot ce mi-am dorit a fost sa crezi in tine pentru ca doar tu poti sa ma faci fericita, doar tu si ale tale petale.” Azi e doar inceputul unei noi calatorii printre atatea stele nedescoperite ce se plimba pe stradute inguste spre o piata in care soarele parca lumineaza mai tare. Azi, e doar un nou pas pe care trebuie sa il fac spre maine si il fac fara sa mai intreb cine sau cum sau de ce imi va aduce acel moment in fata ochilor cand si eu am sa zambesc asa cum imi doresc. Intr-un final sunt singur pentru ca pot si pentru ca vreau. Oamenii ma privesc cu dispret pentru ca uita ca cel mai important lucru este vointa de a iubii. Cu totii, intr-un anumit punct al vietii, ne vom regasii pe aceasta straduta pe care ma regasesc eu acum, in aceste momente.
Standard

Lasă un răspuns

