vorbind despre dragoste

Iubirea nu se uita!

– Cred ca stii ca nu esti singura femeie din viata lui, nu?
– Da! Stiam ce ma asteapta din primul moment cand l-am intalnit, dar sincer, nu mi-a fost frica nici o clipa. Am stiut ca pentru el am sa fiu doar o alta rochita dintr-o garderoba, doar un trup zvelt care sa ii atraga atentia simturilor pentru moment si sa ii satisfaca orgoliul lui masculin.
– Imi pare rau ca te vad acum asa trista, atat de abatuta, ca o barca pustie pe un lac de munte…!
– Sti, m-am gandit mult la discutia noastra.
– Care discutie?
– Acea discutie cand imi povesteai despre vise, despre oameni frumosi si a ale lor sentimente, cand fara sa vrei ma faceai sa cred in mine, sa cred in visele mele, cand imi insufleteai credinta in mai bine, in ziua de maine.
– Asa dar…!
– Nici macar o clipa nu m-am gandit ca tu ai putea sa ma iubesti. Nu stiu de ce, dar nu am incercat sa inteleg de ce esti asa bun cu mine. Ma durea cand citeam acele randuri pentru ca ma regaseam in povestile tale si poate din acest motiv l-am ales pe el. L-am lasat sa ma conduca pe un drum fara intoarcere. Te-am abandonat acolo. Acum, au trecut cativa ani peste noi si poate nu ar trebui sa iti spun, dar singurul om pe care il cautam in el ai fost tu, pentru ca pe tine te-am iubit asa cum pe el nu am putut niciodata sa o fac. Stiu ca suna ciudat si iti este foarte greu sa ma crezi, dar uneori ma trezesc si  imi este dor de tine. Sunt zile cand ma trezesc la cinci dimineata si plang singura in baie. Plang pentru ca imi este foarte dor sa iti aud glasul la acea ora, sa simt cum ma ocrotesti cu privirea ta, cu dorinta ta de a ma avea langa tine…!

– Inceteaza, termina cu prostiile! A fost doar alegerea ta. Nu cred ca iti faci bine cand rascolesti in timp dupa oameni care au murit. Nu cred ca imi faci mie bine cand imi amintesti cat te-am iubit. Eu cred ca pot sa spun ca te-am iubit si ti-am aratat acest lucru indiferent de conditii si imprejurari, dar mereu m-ai lasat mereu singur si ai plecat. Mereu ai crezut ca sunt un om nebun, un om care nu are puterea sa creada in tine! Imi pare rau, dar nu puteam sa aleg sa imi duc viata mai departe cand pentru tine eram doar o optiune iar tu pentru mine insemnai viata intreaga. Am ales calea cea mai grea pentru mine si nu imi pare rau de tot ce s-a intamplat. Imi amintesc si acum ziua cand m-am hotarat sa te ingrop in mine. A fost ziua cand am decis ca acest oras imi face mai mult rau decat bine si atunci am fugit de mine doar ca sa te uit pe tine. Pare greu de crezut, dar tot ce tu ai citit au fost doar florile de pe acel mormant. Acel mormant unde te-am ingropat pe tine, acel mormant ce poarta azi un nume: sufletul meu.

– Dansezi cu mine?
– Poftim?
– Dansezi cu mine in noaptea asta? Vreau sa imi aduc aminte de acel dans, cand ca doi copii am dansat prin ploaie si ne bucuram de zambete si ganduri curate.
– De ce imi ceri acest lucru? Stii ca imi este foarte greu sa renunt la…!
– Nu vreau sa renunti, doar vreau sa iti aduc aminte ca uneori dansam doar pentru a ne aduce aminte si uneori doar pentru a uita. Tu imi spuneai lucru acesta! Asa suntem noi, oamenii. Vrem sa facem ceea ce simtim dar nu spunem cu glas tare.Vreau sa nu mai fugim si sa ne ascundem acolo unde nimeni nu ne poate…
– Si vrei sa imi spui ca tu ai mai facut intre timp acest lucru?
– Hai sa ne oprim si sa ne bucuram ca ne-am reintalnit. Nu cred ca stii cat de mult ma bucur ca te-am reintalnit dupa atata timp.
– Da. Cred ca ar fi mai bine sa ne terminam paharul de vin in liniste si sa vorbim despre orice altceva decat sa incercam sa mai punem sare pe acele rani care nu se vor inchide niciodata.

 

Sorbind din paharul de cristal ce purta un vin sec si rosu precum sangele unui om in el, a continuat sa o priveasca. Nu ii venea sa creada ca inca o mai iubeste, insa ceva din trecut nu il mai lasa sa retraiasca acele clipe. Dragostea lui nu a disparut si parca intr-o fractiune de secunda toti acei ani s-au evaporat ca prin minune. Ii venea sa o ia in brate si sa ii sopteasca ca daca ar putea, ar sta asa toata viata lui doar ca sa ii auda inima ei cum ii bate alaturi de inima lui. Daca ar putea, ar cauta raspunsurile la intrebarile lui la ea si nu ar mai avea nesiguranta unui nou inceput. Macar de un singur lucru erau siguri, dar din pacate pentru ei l-au aflat asa de tarziu…au aflat ca iubirea nu se uita! !

Standard

Lasă un răspuns

