vorbind despre dragoste

Te-am lasat sa pleci

‎”Te-am lasat sa pleci pentru ca te-am iubit. Daca te intorceai la mine, atunci stiam ca ma iubesti!”

„Te-am vrut numai pentru mine. Am vrut sa te inchid in lumea mea. Mi-am dorit sa iti pot adora zambetul in fiecare dimineata, atunci cand el se scalda printre razele calde de soare ce navaleau peste noi in camera intunecata cand eu iti mangaiam trupul. Mi-am dorit sa pot sa te fac fericita, exact asa cum tu imi povesteai ca ai visat nopti la rand. Mi-am dorit sa fiu eu acel om care iti insufleteste fiecare idee si care te face sa crezi in tine, chiar si atunci cand in inima ta nu mai reusesti sa gasesti un strop de fericire. Acum…nu mai stiu ce cred! Te-am cautat printre vise dar nu esti tu, acum  e doar un strain ce isi cauta un loc in inima mea. Stiu ca aici o sa ajungem cu totii intr-o buna zi. Da, toti cei care azi refuzam acea inima deschisa ce ni se ofera in dar. Aici ai ajuns si tu, si poate aici am sa fiu si eu maine, nimeni nu are cum sa stie, insa degeaba multa lume crede ca stie acest lucru pentru ca doar foarte putina il intelege.” asa ii soptea el la urechea ei printre cearceafurile albe. Poate doar se razbuna pentru toate acele nopti de singuratate, cand prins in alte brate gandul la ea ii statea. Poate ca acuma era momentul de sinceritate pe care l-a asteptat si profita ca sa ii spuna.”

Poti sa incerci sau poti sa te dai batut. Viata iti ofera in fiecare dimineata tarzie o oportunitate ca sa ajungi cu adevarat fericit, viata iti ofera in fiecare ora cate un moment in care te poti regasi si orice ai face nu poti sa fugi de acel om care ai devenit. Nu stiu ce as putea spune despre iubirile trecute. Stiu insa ca oamenii nu sunt asa pentru ca si-au dorit lucru acesta. Fiecare a ajuns asa dupa ce a trecut prin zeci si zeci de lupte, dupa ce a cazut de zeci si zeci de ori in genunchi, dar de fiecare data s-a ridicat tot mai puternic. Poate ca in acest lucru zace si intregul secret: sa te ridici de fiecare data tot mai puternic! Dar mai stiu ca sa iubesti un trup frumos nu e greu! Greu e sa te iubeasca un suflet frumos!

Intreaga idee de iubire sta in faptul ca sa ai pe cineva care te asteapta acolo, un om care sa te inteleaga, care sa te asculte, un om la care ii pasa de problemele tale si atunci cand esti cazut in genuchi, sa-ti intinda o mana si sa te ajute sa te ridici de jos, sa te ajute sa te scuturi de praf si sa te faca intr-un mod sau altul sa mergi mai departe. Si totusi, nimic nu se leaga asa cum vrem noi. Nu tot timpul omul pe care il iubim e omul care ne iubeste…! Asa e in dragoste. Nu exista cale de mijloc. Exista doar alb sau negru, stanga sau dreapta! Nu exista jumatati de masura! Nu poti accepta sa ajungi o optiune in viata omului care pentru tine e totul, care pentru tine e o prioritate! Poate ca si din acest motiv e important sa asculti de Coelho si sa lasi anumite lucruri sa treaca. Sa te desprinzi de ele. Nu din orgoliu sau din mandrie, ci pur si simplu pentru ca acel lucru nu se mai potriveste cu viata ta!

Standard

3 gânduri despre „Te-am lasat sa pleci

  1. Claudia zice:

    E nevoie sa fac asta.E necesar sa fac asta ,dar inca cad ma ridic din genunchi si constat ca sper.O sa vina ziua cu soare dar de data aceea va fi soarele pe cer si eu il voi vedea
    cu ochii celei care am fost capabila sa il las sa plece definitiv.
    Eu.

  2. pal mihaela zice:

    „e imposibil” a spus Mandria / „e riscant” a spus Experienta / „nu are rost” a spus Ratiunea / „incearca” a spus Inima……pana la urma, doar dragostea conteaza si rareori tinem cont de alte aspecte atata timp cat suntem indragostiti.

Lasă un răspuns

