vorbind despre dragoste

Cuvinte si oameni

Trăieşte, iubeşte, respectă, ai grijă, dar nu te ataşa!

Uneori renuntam sa mai luptam. Renuntam pentru ca unele lucruri nu-si mai gasesc locul in viata noastra. Inca nu am intalnit om care sa nu-si doreasca sa fie fericit, insa ce faci cand fericirea la care ai visat atat de mult nu seamana chiar de loc cu ceea ce tu ai in viata ta? Eu nu sunt genul de om foarte complicat, dar de fiecare data cand ajung sa stau in fata la cate o usa imi amintesc ca merit mult mai mult. Imi amintesc ca fericirea mea nu trebuie sa depinda de un om care dimineata poate nu mai e in viata mea. Imi amintesc ca acele momente care o sa-mi schimbe viata pentru totdeauna trebuie sa vina nu pentru ca sunt singur, doar pentru ca sunt pregatit. E adevarat, nu tot timpul sunt pregatit pentru lupta si nu tot timpul ma ridic la asteptarile celor din jurul meu, dar sti ce? Nici nu-mi pasa si nici nu vreau sa ma ridic la asteptarile unui om din jurul meu. Vreau doar ca eu sa fiu impacat cu mine si cu asteptarile mele. Vreau doar sa fiu eu impacat cu alegerile mele si cu toate deciziile mele, chiar daca uneori ele nu m-au adus acolo unde m-am asteptat sa ma duca.

Cum se termina? Nimeni nu poate sa-ti spuna cu siguranta. Intr-un final, esti singurul care poate sa spuna daca merita sau a meritat, daca are rost sa vorbesti la prezent sau la trecut, daca a fost frumos sau esti dezamagit de un viitor ce suna atat de bine!
Standard

Un gând despre „Cuvinte si oameni

Lasă un răspuns

