vorbind despre dragoste

…de dimineata!

Nu toti sunt asa de norocosi incat sa aleaga calea pe care sufletul lor o dicteaza. Nu toti sunt atat de norocosi incat sa-si gaseasca sufletul pereche si nu toti sunt atat de norocosi incat sa inteleaga ca unele raspunsuri vin doar la momentul potrivit si ca de multe ori nu raspunsul ne provoaca teama. E intrebarea si povestea ce sta in spatele ei cea care ne provoaca teama. Stiu la fel de bine ca si tine ca pana si cel mai mic lucru iti poate schimba viata. Intr-o clipa, se poate petrece ceva cand te astepti mai putin. Si acest lucru te trimite pe un drum la care nu te-ai fi gandit… intr-un viitor pe care niciodata nu ti l-ai imaginat. Unde te vor duce toate acestea? Cred ca asta e calatoria vietii noastre.  E cautarea noastra spre lumina, dar stiu ca uneori, pentru a gasi lumina trebuie sa trecem prin cele mai intunecate parti!

” Am fost indragostita si eu in viata mea. Probabil ca inca sunt. Sau probabil ca nu. Cred ca tu stii mai bine aceste lucruri. Tu vorbesti in fiecare zi despre sentimente si iubire. In fiecare dimineata cand am ocazia sa te vad esti mai mereu cu zambetul pe buze de parca esti un pusti indragostit pentru prima data. In fine. Sa stii ca i-am spus dragoste pentru ca asa am crezut ca e sau cel putin asa am vrut sa cred. Acum, nu mai stiu ce sa cred. Nu pot sa fiu a doua alegere. Nu pot sa fiu a doua alegere in viata ta atata timp cat tu, in viata mea, esti prima alegere…!

– Auzi, tu chiar nu iti doresti pe cineva langa tine? …a intrebat ea in soapta.

– Ba da! Imi doresc pe cineva, dar nu pe oricine! Imi doresc pe cineva care sa-i placa sa priveasca stelele la fel de mult cum imi place mie. Imi doresc pe cineva de care sa nu ma satur sa o privesc. Imi doresc pe cineva care sa-mi faca inima sa zambeasca de fiecare data cand ma gandesc la ea. Oare cer prea mult? „

Nu e despre zambete. E despre ce aduc ele in viata ta dupa ce nu mai exista. E despre insistente si saruturi furate pe graba. E despre emotii si iubiri traite pe varful picioarelor. E despre ce iti aduce in viata ta o privire, nu despre culoarea acelor ochi sau forma lor. Atunci cand alegi sa-ti urmezi inima, cand alegi sa te opresti din drumul tau si sa nu mai alergi in disperare pe diferite poteci nebatatorite, parca un zambet se aseaza pe chip. Nu stii de ce sau cum sau cand si nici nu reusesti sa intelegi ce anume te-a determinat sa te opresti, tot ce conteaza e faptul ca simti o liniste in tine. O liniste ce te face sa desenezi oameni pe pereti imaginari, sa asezi cuvinte la locul lor atunci cand e timpul lor, sa vezi ca soarele undeva e stralucitor chiar daca in fata ta e ceata. Poate ca asta e calea dreapta sau poate ca nu, dar intr-un final nu o sa ne amintim decat ca intr-un anumit moment chiar am simtit acea liniste! Atat. Nimic mai mult…!

Standard

Un gând despre „…de dimineata!

Lasă un răspuns

