Uncategorized

Chip de femeie

Intrebarea care trebuie sa vina de la sine nu e „Oare EA e suficient de buna pentru mine?”. Intrebarea e „Oare sunt EU suficient de bun pentru ea?”!

 

Aici sta tot secretul in dragoste. Nu in timp. Nu in vorbe. Nu in fapte adorabile. Secretul sta, ca atunci cand iubesti cu adevarat, mereu o sa pui pe acel om pe care il iubesti mai presus de tine, de fiinta ta, de propriul tau sine. Oamenii care iubesc cu adevarat uita de ei. Oamenii care iubesc cu adevarat uita de alegeri, uita de presupuneri, uita de tot ce le spun cei din jur. Ei uita ca e o lupta. Ei uita ca sufletul lor s-ar putea ca mai devreme sau mai tarziu sa fie frant asa cum este franta o ramura de trandafir. Nu le pasa. Nici nu au de ce, daca ma intrebi pe mine. Ei stiu ca acolo le este sortit sa fie. Si da, cel mai greu cuvant din dictionarul lor o sa fie mereu „STAI”. Nimeni nu stie cat de mare e oceanul dragostei si nimeni nu stie cat de cald sau de rece e el. Nimeni nu stie decat acei oameni care iubesc cu adevarat. Mai presus de ei sta doar lumina vietii. Poate ca si din acest motiv oamenii care iubesc cu adevarat sunt atat de frumosi. Probabil ca toata aceasta lumina se rasfrange asupra lor si noi, cei care ne luptam sa gasim calea spre acea iubire, vedem doar acele raze care bat atat de puternic in jurul lor. Da. Binecuvantarea lor e mare. E nemarginita.

Uneori credem ca am pierdut, dar de fapt am castigat mai mult decat am putea crede. Am castigat pentru ca constiinta noastra a invins in fata noastra. A invins in fata pacatelor noatre. A invins in fata trupului care incatusat de apasarea zilnica ne forteaza sa facem ceea ce nu ne dorim dar ce trebuie sa facem, fie ca vrem sau nu. Nimic nu e mai brutal si ma blestemat decat o mincinua spusa de dragul dragostei. Unii dintre noi, asa ca mine, suntem blestemati sa trecem prin acele chinuri. Noi nu uitam de acele femei. Cu siguranta, ele au sa uite de noi intr-o anumita masura, insa noi nu le putem uita. Si sti de ce? Pentru ca ele au schimbat ceva in noi. Ele au schimbat ceva in mine, in viata mea pentru totdeauna.  Nu e despre nopti pierdute printre cearceafuri albe. E despre zambete afisate fara vreo gluma, e despre cuvinte adresate fara nici o alta scuza si e despre sentimente aratate fara nici o alta ezitare. La fel ca tine, am privit de mii si mii de ori spre soare. Nu am stiut de ce, insa am privit. Am sperat si am luptat ca acele sperante sa nu fie desarte. Fiecare om isi are propriile lui lupte. Fiecare dintre noi se ascunde sub o masca. E acea masca care ne protejeaza de toti dobitocii din viata noastra. Ea e menita sa alunge temerile. Ea e menita sa alunge ceea ce noi nu avem curajul sa facem. Uneori, acea masca poarta chip de femeie.  Da…chip de femeie!

Standard

Lasă un răspuns

