motivational, vorbind despre dragoste

De ce plangi?

Si cazi din nou in deznadejde, in disperare. Esti confuza. Nici macar nu mai stii daca ai pronuntat marea dorinta sau nu. Vrei sa fii sigura. Vrei sa ai acea certitudine. Si totusi la cine sa cauti certitudinea daca nimeni nu ii acolo. Nimeni nu e alaturi de tine ca sa-ti confirme. Alta data alergai la mine. Am fost mereu alaturi de tine, te-am linistit de fiecare data cand ai venit si niciodata nu te-am dezamagit. Stiu ca acum iti vin in minte aceste ganduri, dar oare te-ai gandit ca e prea tarziu ca sa te intorci din acel drum? Eu te-am lasat sa pleci. Am vrut sa vad daca ai sa te intorci. Doar asa puteam sa fiu sigur ca ma iubesti. Nu te-ai mai intors. Eu, totusi, am stat acolo. Te-am asteptat zile si nopti la rand. Am crezut cu adevarat ca meriti ce e mai bun. Nu am comentat si te-am cautat, dar tu ai fugit mai departe decat mi-as fi putut imagina. Acum ma intreb: cand stii sa te opresti? Cand stii ca ajunge? Cine iti poate spune ca mai poti sau ca e mai bine sa renunti? Cu totii mintim si mai devreme sau mai tarziu o sa dezamagim oamenii dragi. Nu e normal si nu e firesc, insa doar asa putem sa ne ascundem pentru a nu stiu cata oara in spatele unei masti pe care noi o numim fericire. E mai usor asa, nu?

Eu am invatat ca nu toti oamenii pe care eu ii iubesc in aceasta viata au sa ma iubeasca si ei la randul lor. Am invatat, ca vor sau nu, unii dintre acesti oameni dragi au sa ma raneasca. Am invatat ca ziua de azi se termina la 12 si apoi incepe o noua zi. Incepe o noua fila din aceasta poveste numita viata si ca oricat de mult mi-as dorii eu sa ii tin langa mine pe unii dintre acesti oameni iubiti, chiar nu am cum pentru ca locul lor e acolo unde privesc. Fiecare priveste in viata spre un anumit lucru si acea scara care ne duce spre acel lucru nu are decat rolul de a ne aminti de unde am plecat, nu si unde o sa ajungem. Cand esti singur nu inseamna ca ai renuntat la speranta si nu inseamna ca nu mai ai puterea de a face pe cineva fericit asa cum merita. Fiecare are o poveste de povestit si fiecare privire poarta cu ea o iubire nemarginita.

Standard

Lasă un răspuns

