Uncategorized

Doar tu

Te-am ingropat in mine si te-am lasat sa cresti acolo in frumusetea ta. Imi incep marturia cu o teama banala, dar atat de ascutita. Din viata de adult am invatat sa ador fiecare parte, fie ca e dimineata tarzie si te privesc cum imi zambesti in timp ce te machiezi in fata acelei oglinzi mari sau fie ca e noapte si inclestati ramanem lipiti unul de altul ore in sir. Am invatat sa-ti duc dorul atunci cand nu-ti simt parfumul pe perna mea si am invatat sa-ti spun „te iubesc!” atunci cand cred ca ai nevoie cel mai putin, si toate astea doar pentru ca dintre toate femeile ce s-au perindat in viata mea doar tu mi-ai oferit raspunsuri la intrebarile mele.

kez-a-kezben

Am fost vulnerabil si tu mi-ai intarit credinta. Am fost slab si tu m-ai facut puternic. Am fost cazut jos si tu mi-ai intins acea mana mult asteptata atunci cand nimeni nu se mai uita la mine. Stiu ca nu e greu sa atingi un chip frumos, insa de fiecare data cand te vad si cand iti ating pielea catifelata vreau sa te dezmierd cu sarutul meu. Azi nu-mi mai este frica de intuneric pentru ca stiu ca esti acolo si ca ma astepti sa vin. Te-am lasat sa pleci si te-ai intors. M-am ascuns de tine si totusi ai gasit o cale sa ajungi acolo, la sufletul meu…! Daca cineva ma intreba cum e ca un strain sa te prinda de mana si sa-ti atinga sufletul pana ieri nu stiam ce sa-i raspund. Azi insa, pot sa spun cu mana pe inima…sunt fericit!

Standard

Lasă un răspuns

