Uncategorized

sunt aici

” – Oare ai sa ma lasi sa te cunosc asa cum esti tu? Nu cred ca esti un om rau. Nu ai cum. Te-am vazut de multe ori si mereu ai zambit dupa ce ai cazut. Mereu ai stiut sa te ridici de jos, sa te scuturi si sa mergi mai departe. Mereu ai cautat bunatatea in oameni si mereu ai crezut in sansa ta! Ai fost ranit, insa niciodata nu ai lasat ca acea rana, ca acel lucru din trecutul tau sa iti afecteze iubirea nemarginita. Acum sunt aici. Sunt doar a ta! Am sa fiu mereu aici. Am sa te tin de fiecare data de mana si am sa te ascult. Am sa-ti ating tamplele cu sarutul meu si am sa te imbratisez cu putere. Nu am sa te las sa cazi…! Poti sa uiti o secunda cine sunt si cine esti? Poti pentru o clipa sa ma lasi sa iti sarut sufletul? Oare chiar poti sa renunti la acele masti si la acele ziduri pe care le-ai ridicat in jurul tau de dragul meu? Nu vreau mai mult. Doar atat…sa fim NOI, nu TU si EU!

– Imi pare rau! E tarziu! E prea tarziu pentru NOI. Ai fost prezenta in durerea mea. Esti demna de admiratie pentru ca esti inca aici, dar lucrurile nu stau asa cum am vrea noi. Din pacate viata nu ne asteapta. Nici pe tine si nici pe mine. Acum pleaca. Nu vreau sa ramai peste noapte. Nu vreau sa ramai si tu cu acea urma pe suflet. Poate intr-o zi ai sa ma intelegi de ce te alung. Nu vreau ca iubirea ta sa se risipeasca si nici nu vreau sa crezi ca sunt indiferent, dar nu pot sa mai iubesc. Nu imi permit acest lux. Am cazut de prea multe ori si simt o teama in mine ca daca am sa cad iar nu am sa mai reusesc sa ma ridic. „

7d6d4486e4dd6684bdc3ab21b8ab-post

Atunci cand o femeie plange dupa un barbat e un lucru pe care toata lumea il poate intelege, insa cand un barbat plange dupa o femeie prea putini reusesc sa inteleaga acest gest. Prea putini oameni reusesc sa inteleaga ca EA chiar a insemnat ceva cu adevarat pentru EL!

Standard

2 gânduri despre „sunt aici

  1. Indiferent daca esti :ea” sau „el”, daca ai cazut de prea multe ori si te ridici doar pe jumatate, adica doar in aparenta, pentru ochii celor care te privesc, nu si in sufletul tau, v-a fi tot mai greu sa lasi pe cineva sa se apropie. Vei fugi de fiecare data, cautand scuze, explicatii, noi ziduri de ridicat in jurul tau. Si nu il vei mai vedea pe cel care chiar te-ar putea prinde de mana…Tot alergand dupa fericire, riscam sa trecem pe langa ea fara sa o recunoastem.

Lasă un răspuns

