Uncategorized

Iubirea nu doare

 

„Nu te iubesc pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce devin când sunt cu tine.”  Buchwald Art

„- Nu esti primul, probabil nici singurul si nici ultimul. A iubit si o sa mai iubeasca, dar daca te iubeste pe tine acum, ce mai conteaza? Nu e perfecta. Nici tu nu esti. Te face sa razi atunci cand te astepti mai putin. Te face sa simti. Poate nu se gandeste in fiecare secunda la tine, insa ti-a dat acea parte care se rupe cel mai usor din ea…ti-a dat in dar inima ei! Asa ca nu rani, nu incerca sa o schimbi, nu o analiza si nici nu astepta sa primesti mai mult decat poate sa-ti ofere.
 – De ce imi spui mie tocmai acum lucrurile acestea?
– Pentru ca stiu ca intr-un final ai sa gresesti si atunci cand o sa inchida usa dupa ea o sa fie prea tarziu pentru tine…pentru ea!
– Nu cred ca ai inteles ce te-am intrebat!
– Am inteles prea bine, dar daca e sa privesc intre noi doi, doar tu esti singurul care nu intelege. Si eu am fost ranita, dar m-am ridicat. Si acum  port acele urme pe inima mea si probabil am sa le port toata viata. Nu vreau sa vad cum ii rupi pana cu pana din acele aripi minunate pana nu o sa mai poata sa zboare acel inger. Nu vreau sa ajunga si ea in locul meu…! Te-am iubit enorm de mult si am suferit dupa tine, insa iubirea nu doare. Acel nimic pe care l-ai lasat in viata mea doare!”

2012_10_picc-1d4952316-656369-475-316

Viata se aseamana cu o carte si mereu ne ofera diferite capitole. Faptul ca in acest moment traim un capitol mai putin fericit nu inseamna finalul cartii! Opusul dragostei nu este ura. Opusul dragostei este indiferenta! Si atata timp cat inca iti pasa povestea inca nu are un final. Stiu ca amintirile nu ne mai pot omori. Stiu ca ele cel mult pot face o rana sa doara si sa sangereze din nou insa cel mai rau mod cu putinta in care simti absenta omului iubit este sa stai langa aceasta, dar sa stii ca nu va fi niciodata al tau! Si totusi sa nu uiti ca daca lupți poți sa pierzi, insa daca nu lupți ai pierdut deja!

Standard

2 gânduri despre „Iubirea nu doare

  1. Andreea Blondy zice:

    Oare e așa precum spui tu Dane, că iubirea nu doare ?! Ci nimicul pe care îl lasă în urmă ?! Eu parcă te-aș contrazice.
    Te îndrăgostești și ajungi să iubești, crezi că te poți controla, dar este un sentiment mai puternic decât tine, mai presus de orgoliul tău, mai presus decât mândria ta. Nu te mai interesează dacă există compatibilitate, te arunci cu capul înainte, trăiești clipa, trăiești fiorii dragostei.
    Dar încep problemele, intervine realitatea, certurile și ajungi să te rupi iubindu-te încă. Rămâi cu durerea. Dar nu te doare ” nimicul ” despre care vorbești mai sus. Te doare dorul, amintirile, dorința, te doare .. iubirea. Ptr că iubirea doare, părerea mea. Doare de la începuturile ei și până în momentul în care se usucă.

    • Andreea, daca te doare de la inceput cum spui tu de ce nu o simți asa de la inceput? Iubirea nu are nici o legătura cu controlul. Chiar din contra. Unii au definit iubirea ca acea capacitate de a pune sufletul tau in mana acelui om iubit si sa ai incredere ca nu o sa ti-l zdrobească. De ce nu te dor amintirile foștilor iubiți? Dorința trebuie sa te faca mai puternic nu mai slab. E părerea mea. 😀

Lasă un răspuns

