Uncategorized

Povestea noastra

Atunci cand ne indragostim incercam sa descoperim in omul de langa noi ceea ce nu reusim sa descoperim in noi. Incercam sa vedem doar acele lucruri bune si sa omitem partile rele sau macar acele parti care ne fac noua rau. Cautam in omul de langa noi ceea ce nu avem in momentul acela. Hilar sau nu, cautam liniste atunci cand in suflet avem razboi. Hilar sau nu, cautam un trup fierbinte atunci cand in minte avem o prapastie mare de ganduri ce ne duc cu un pas mai aproape de acel infint de raspunsuri care nu au inca intrebari in viata noastra. Orice poveste pe care am trait-o in acesti 31 de ani nu au reusit sa ma maturizeze suficient de mult incat sa pot sa spun ca stiu cum arata femeia perfecta pentru mine, insa acest lucru nu a reusit sa ma opreasca din cautarile mele. Orice poveste pe care am trait-o a reusit totusi sa ma faca sa inteleg ca o sa vina acea zi cand am sa spun cu zambetul pe buze ca sunt fericit si acest lucru nu pentru ca am intalnit acel „om perfect” pentru mine, cat pentru simplul fapt ca am reusit sa inteleg complexitatea acelui zambet care ti se aseaza dimineata pe chip cand privesti la acel om iubit cum doarme in patul din care tocmai te-ai ridicat.

///

– Intr-o zi ai sa intelegi ca nimic nu a fost in zadar. Intr-o zi ai sa ramai tu in locul in care sunt eu acuma si poate ca atunci si doar atunci ai sa intelegi ca fiecare cuvant spus, ca moment alaturi de tine, pentru mine chiar au meritat. Au meritat pentru ca am incercat, ca mi-am dorit, pentru ca in acele momente chiar am simtit ceva atunci cand altii se roaga sa mai simta si nu pot! Poate ca asa ai sa-mi intelegi bucuria din privire atunci cand te-am intalnit! … si apoi a tacut!

428054_10151594765843077_965103062_n

– Te-am iubit si adevarul e ca inca te iubesc, insa vreau sa simti fericirea asa cum o stii doar tu! Acum vreau sa te duci dracului! Vreau sa pleci din viata mea si sa nu te mai intorci! Vreau sa ma lasi in pace! Nu vreau sa te mai vad! Nu vreau sa te mai vad pentru toata viata mea, nu pentru o zi sau o luna! Alaturi de tine am fost cel mai fericit om de pe acest pamant, insa tu nu mai esti de mult aici, tu nu mai esti alaturi de mine. Esti in sufletul meu si in fiecare zi ma gandesc la tine, la ce faci, daca esti bine, daca ai reusit sa-ti inchizi acea rana, dar stiu ca tu nu faci acest lucru pentru mine. Imi pare rau! Imi pare sincer rau…pentru mine, pentru tine, pentru noi!

///

Astazi sunt sigur ca frumusetea nu vine dintr-un chip frumos sau dintr-un suflet curat. Astazi sunt sigur ca ea vine din armonia care impleteste experienta de viata a omului de langa tine, a principiilor care il mana in aceasta viata, a cuvintelor pe care le rasteste cu voce tare, dar mai ales a faptelor pe care le face in fiecare zi. Sincer, cred cu tarie ca habar nu avem ce vrem, unde ne indreptam sau cine vrem sa ne fie alaturi in aceasta calatorie. Stim doar ce vrem sa facem, insa nu si cum vrem sa facem acel lucru. Stim cand am vrea sa plecam, insa nu si cat sa stam pe un drum sau cand sa ne oprim din aceasta nebunie numita fuga. Purtam in buzunarul de la piept zeci si zeci de masti. Unele le aratam tuturor. In schimb altele le tinem bine ascunse. Sunt doar pentru noi, pentru gandul noastru cel mai sumbru. Sunt momente in viata cand intalnesti un om. Nu stii cine e sau cum gandeste. E un strain ce dupa cateva secunde pare sa fie acel „om perfect”. E acel om care te face sa intelegi ca dragostea nu inseamna rutina si mai mult…nu inseamna obisnuinta. E acel om care te face sa lupti ca sa ajungi mai bun pentru tine, nu pentru el sau pentru un alt cineva in sine.

Standard

Un gând despre „Povestea noastra

  1. Pingback: Povestea noastra | Cuvinte Rupte Din Sufletul Meu

Lasă un răspuns

