Uncategorized

Ioana, iubire?

Cu totii suntem buni, dar totusi nu suntem ingeri. Cu totii pacatuim si totusi, nu suntem niste deavoli. Cred ca fiecare dintre noi cauta pe cineva sa iubeasca…! Fiecare clipa de extaz pe care o traiesti este o binecuvantare in drumul tau, pentru ca doar asa ai sa intelegi ca asteptarea a meritat. Nu toate lucrurile din viata noastra se intampla dintr-un motiv anume. Cu siguranta ca in general pentru majoritatea lucrurilor, reusim mai devreme sau mai tarziu sa gasim un motiv. Cu totii avem povesti pe care nu le vom spune niciodata. Unii dintre noi doar spun ca nu mai vor sa repete ceea ce au facut in trecut, iar altii, in schimb, nu mai mai repeta ceea ce au facut in trecut. Asa apare schimbarea pentru ca o haina patata e usor de curatat, insa o viata „patata” e incredibil de greu de curatat!

1004848_10151741761808077_2064510928_n

///

– Ia-mi sufletul sau ce a mai ramas din el! Taraste-ma in acel intuneric. Acolo ai sa poti sa-mi arati pentru ce a fost facut acest trup. Acolo, o sa ai ocazia sa-mi demonstrezi ca toate acele cuvinte spuse pe graba nu au fost doar niste vorbe goale. Acum sopteste-mi la ureche cat de mult ma doresti. Nu lasa sa vina altul si sa faca acest lucru pentru ca numai asa ai sa ma pierzi. Am sa fug in lumea lui si lumea noastra o sa se duca dracului. Nu e pentru prima oara cand se intampla lucru acesta. Ma intarati, ma indarzesti, imi provoci simturile, mintea, gandurile si apoi pleci cu alta pentru ca nu crezi suficient in mine. Oare asta e adevarata ta placere? Jocul? Oare eu nu iti par suficient de frumoasa in interior pentru a lupta?

– Stii care e cel mai mare defect al cainilor? Iubesc orice jigodie de om. Asa sunt si eu. Ma agat de orice trup frumos si las ca timpul sa rezolve ceea ce trebuia sa rezolv cu mult timp in urma.

– Atat de mult ma urasti? Nu ai reusit sa uiti noaptea aia, nu? Nu ai trecut peste nici acuma?

– Nu am sa te iert niciodata. Nu am sa te iert pentru ca mi-am pierdut increderea in tine in acea noapte. Mereu am sa fac doar sex cu tine si niciodata dragoste. Nu am sa te iert pentru ca ti-am spus pe nume: Ioana, iubire?

///

Standard

Un gând despre „Ioana, iubire?

Lasă un răspuns

