Uncategorized

petale de trandafiri

 Statea ghemuita intr-un colt al patului. Goala. Privea cu incredere spre mine, acel barbat de langa ea.  Era printre putinele situatii in care chiar avea incredere ca o sa fie bine, ca nu o sa fie nevoita sa se duca sa faca dus, sa se imbrace si sa plece atunci cand totul se termina. Era un nou inceput pentru ea si o alta lume pentru mine. Chiar daca nu o intelegeam si nu reuseam sa ii aud decat o parte din cuvinte, am mers mai departe. Stangaci ca de obicei, dar cu zambetul in coltul gurii, am continuat sa-i sarut pielea catifelata si sa-mi plimb mana prin parul ei. Simteam ceva in mine. Ceva se misca in sufletul meu. Chiar daca am iubit doar de cateva ori in aceasta viata, stiam ca nimic nu o sa se compare cu acea noapte. O lumina difuza strabatea acea camera de la stanga la dreapta. Era singurul punct de reper pentru mine. In rest, mergeam pe increderea mea in parfumul ei ce imi dadea o stare de euforie, acel parfum ce imi facea imaginatia sa zboare. Imi doream atat de mult si de tare trupul ei incat eram in stare sa rup orice bucatica de incertitudine din mine si sa o afisez pe acel perete alb ce statea in spatele meu. Nu-mi amintesc cum am ajuns acolo, insa o sa-mi amintesc mereu acel moment in care am prins-o de mana si i-am soptit ca e momentul sa uite de orice clipa de slabiciune si sa isi aminteasca ca merita mai mult, ca merita fiecare gram de fericire si sa isi aminteasca ca orice vis poate sa devina realitate daca crede cu adevarat in acea noapte. Stiam ca daca am sa-i sarut mintea, trupul ei o sa ma urmeze indiferent unde as merge.

f9db895_1b_08941936_5691c4_b-post

Probabil ca am sa raman doar „acel nebun” pentru ea, asa cum si ea o sa ramana mereu doar „acea femeie” pentru mine. De printre acele petale de trandafir intinse pe acel pat am invatat ca daca te respecti suficient de mult pe tine, mereu ai sa mergi mai departe. Daca te respecti suficient de mult ai sa pleci departe de acele lucruri care nu-ti mai folosesc. Ai sa pasesti mai departe de acele lucruri si oameni care nu te mai ajuta sau acele care nu te mai fac fericit.  Si chiar daca uneori credem anumite lucruri despre un om, nu e obligatoriu ca acel om sa fie asa cum noi gandim despre el. Si intr-un final, mereu o sa regretam doar acele sanse pe care nu le-am oferit unui om si acele sanse pe care nu le-am fructificat cand ne-au fost oferite in dar…!

Standard

Lasă un răspuns

