Uncategorized

nouazeci si noua

In fiecare zi vad oameni care imi spun ”Sunt bine!” si mai apoi lasa privirea in pamant. ”Da pe dracu’!” asa imi spun in mintea mea. Oare oamenii astia nu stiu ca mai exista si alti oameni care au fost ca ei? Oare ei nu stiu ca acesti oameni cand se uita la ei in ochi le vad sufletul? Oare ei chiar nu stiu ca undeva, nu stiu unde, dar undeva pe acest pamant cineva abea asteapta sa le vorbeasca? Poate un cuvant sau poate doua sau poate mai multe. Poate un minut sau poate ca doua sau poate ca o ora. Nu stiu, insa tot ce stiu ca mereu o sa existe cineva care sa te prinda de mana si sa-ti zambeasca. Stiu ca exista momente in care indiferent de cum iti sta trupul, sufletul mereu o sa-ti stea in genunchi! Chiar o stiu. Zilele astea se numara printre acele zile in care nu vad jumatatea goala, vad doar jumatatea plina a paharului. Zilele astea se implinesc un an si patru luni de cand mi-am pierdut cel mai bun prieten: mama! Mereu o sa-mi aduc aminte de cuvintele ei si doar dupa disparitia ei am invatat ca, chiar daca uneori scapi o lacrima de durere sau de dor, acest lucru nu te face un om mai slab. Uneori ma gandesc ca sunt prea mic pentru lucruri asa de mari, dar mai apoi imi amintesc ca atunci când se încheie ziua, cine eşti ţine doar de tine!

PS: e articolul cu numarul nouazeci si noua…

Standard

3 gânduri despre „nouazeci si noua

  1. Alina D zice:

    Doamne …nici nu mi-am dat seama cand am citit tot !
    A fost atat de interesant , am invatat multe …multumesc ca sunt norocoasa sa dau mereu de oameni necunoscuti de la care chiar am ce invata . Poate ti se pare stupid , dar multe din pasajele pe care le-am citit scanteiau mai tare ca niciodata in mintea mea (adica acele cuvinte de care multi nu-si dau seama ca pot fi fericiti ) iar acest blog l-am citit din intamplare exact cand trebuia(acum , intr-o perioada speciala din viata , adolescenta ) si tocmai am intregit acele idei , conceptii , ganduri , cum vrei sa le spui ….Sper ca intelegi la ce ma refer . Spun asta pentru ca …imi place sa ascult si sa invat mereu cate ceva de la viata ,spun asta pentru ca nu sunt decat un copil de 15 ani …care spera ca o data si o data o sa poata iubi pe ce din jur !
    Sper sa mai postezi in continuare …abia astept …like, like , like de o mie de ori !
    Felicitari bloggerului !
    Scz eventualele greseli de exprimare ! 😉

Lasă un răspuns

