Uncategorized

Tacerea din privirea ei

Cea mai mare frica a omului este sa-si depaseasca frica de orice. In orice mod si in orice context. Cu putinta sau fara putina. Prin cuvinte sau prin fapte, insa niciodata pentru a demonstra cuiva anume, in afara de propria persoana, ceva…!

Niciodata nu suntem pregatiti pentru necunoscut. Niciodata nu stim ce ne rezerva ziua de maine. Uneori cred cu tarie ca ne pregatim din timp ca sa cadem in genunchi intr-un anumit moment. Ne pregatim prin acele relatii tampon, prin acei oameni ce ne aduc mai aproape pas cu pas de acea lovitura de gratie ce ne arunca iar in acel ”iad” incontrolabil. Iar  alteori pur si simplu iubim nebuneste. Uitam de reguli si de orice mijloc de a ne proteja inima si sentimentele in fata unor anumiti oameni doar de dragul de a invata ca data viitoare (pentru ca o sa fie cu siguranta o data viitoare) sa cadem mai tare si mai puternic. Niciodata in viata mea nu am renuntat la un om pentru ca a facut ceva gresit, insa mereu am renuntat la acei oameni care au refuzat sa lupte, care au refuzat sa invete sa se catere alaturi de mine pe ”muntii” pe care viata ii scoate in cale. Nu stiu cum sunt alti oameni construiti, insa eu m-am construit din lovituri. E usor sa vorbesti. Mai greu e sa asculti ce au de spus cei de langa tine. Uneori, pentru binele tau trebuie sa-ti amintesti ca in viata nu exista „Nu pot!”…atat, nimic mai mult!

vorbind despre dragoste

Unele drumuri se opresc brusc. Altele, pur si simplu duc spre nicăieri. In schimb, sunt anumite drumuri pe care trebuie sa te opresti sa mai mergi. Trebuie nu pentru ca nu iti doresti sa mai mergi. Doar pentru ca nimeni nu are dreptul sa te considere slab sau fara pic de importanta. Probabil ca doar dupa ce tu te opresti din mers pe acel drum, acei oameni care trebuiau sa te aprecieze au sa realizeze ce au pierdut. Adevarata binecuvântare vine atunci cand iti găsesti linistea langa acel om pe care l-ai visat o viata întreagă!

Si totusi, tacerea din privirea ei iti spune uneori mult prea multe lucruri. Exact asa: ”Unii iarta, pentru ca iubesc, si ar durea prea tare ca sa plece. Altii nu iarta, pentru ca iubesc, si ar durea prea tare ca sa ramana. Unii pretind ca totul e bine – nu, de fapt, toti pretindem ca totul e bine. Unii mint ca sa nu faca rau, unii spun adevarul ca sa nu faca rau mai tarziu. Unii cred ca s-a terminat, altii stiu asta…! Unii se topesc de dor, altii nu indraznesc sa o faca.Unii cauta pe cineva care sa ii asculte cum „nu mai pot!”, altii tac si zambesc, crezand ca pana nu o spui cu voce tare, nu o simti. Unii mai asteapta inca un semn, altii si-au inchis demult telefoanele alea. Oricum cine ar trebui sa sune, nu suna, si cine suna, chiar nu conteaza acum…!”…

Iubeste tu cu adevarat. Apoi poti sa ceri iubire…

 

Standard

3 gânduri despre „Tacerea din privirea ei

  1. La numai 57 de ani, un român se zbate la limita dintre viaţă şi moarte. El şi-a pierdut total capacitatea de muncă din cauza numeroaselor afecţiuni grave de care suferă. Drept urmare, banii pentru tratamente sunt din ce în ce mai puţini, iar omul este condamnat la moarte. Citeşte în continuare povestea cutremurătoare a lui Mihai Feraru, aşa cum ne-a relatat-o chiar el într-un mail trimis pe adresa redacţiei. „Ma numesc Mihai Feraru de 56 ani, sunt foarte bolnav din 1994, primul infarct l-am suferit cand eram la serviciu, al doilea infarct l-am suferit in1998, dupa primul infarct am suferit primul accident vascular din trunchiul cerebral, dupa care am ramas cu o paralizie pe partea dreapta asta s-a intamplat in 1995, al doilea accident vascular cerebral l-am suferit in anul 2000, in 2004 am fost diagnosticat cu DIABET ZAHARAT, De atunci si in prezent fac injectii cu insulina multa, acuma de 2 ani am fost descoperit cu
    POLIARTRITA REUMATOIDA, am ajuns sa pot merge cam 30-40 m dupa care trebue sa fac o pauza, eu nu pot efectua nici un fel de activitate, capacitatea de munca este pierduta in totalitate, numai bunul Dumnezeu stie ce fel de viata chinuita duc eu zi de zi, mai ales ca duc lipsa de mancare , medicamente,si lemne ptr foc, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi care-l iubeste pe Dumnezeu, sa ma ajute si pe mine din putinul lor, iar Dumnezeu si Maica domnului sa le rasplateasca darul inzecit, si cu multa sanatate. Pentru asta eu am un cont deschis la banca; RAIFFAISEN BANK IN ROMANIA ARE NR RO93RZBR0000060001059026 IN LEI .pe nume mihai feraru cod zwift: RZBRROBU”.. eu nu mint am ca martor pe DUMNEZEU, ptr ca numai el stie si vede totul, si tot Dumnezeu ne va judeca pe fiecare ptr faptele noastre, Iertati-ma. Adresa mea postala este: Mihai Feraru oficiul postal nr 1 vaslui,
    casuta postala 95, localitatea vaslui jud vaslui Romania,sau prin westernunion. tel 0040761887298 .multa bucurie.va rog sa nu ma uitati ,,DUMNEZEU SA FIE CU DV CU TOTI,,DOAMNE AJUTA. A-R

  2. clara zice:

    Stii cumva cine a scris acest text pe care l-ai citat?

    ”Unii iarta, pentru ca iubesc, si ar durea prea tare ca sa plece. Altii nu iarta, pentru ca iubesc, si ar durea prea tare ca sa ramana. Unii pretind ca totul e bine – nu, de fapt, toti pretindem ca totul e bine. Unii mint ca sa nu faca rau, unii spun adevarul ca sa nu faca rau mai tarziu. Unii cred ca s-a terminat, altii stiu asta…! Unii se topesc de dor, altii nu indraznesc sa o faca.Unii cauta pe cineva care sa ii asculte cum “nu mai pot!”, altii tac si zambesc, crezand ca pana nu o spui cu voce tare, nu o simti. Unii mai asteapta inca un semn, altii si-au inchis demult telefoanele alea. Oricum cine ar trebui sa sune, nu suna, si cine suna, chiar nu conteaza acum…!”…

    Multumesc.

Lasă un răspuns

