Uncategorized

Poate n-am timp…

Poate n-am timp să te privesc în fiecare dimineață cum te trezești. Poate n-am timp sa-ți sărut tâmplele și fruntea și buzele de fiecare data când mă privești cu acei ochi ce iși doresc cu ardoare un pupic, fie el și pe grabă. Poate n-am timp să te strâng în brațele mele cinci minute sau mai mult când ne întâlnim întâmplător prin oraș. Poate n-am timp să te ascult cu atenție seară de seară, însă atât timp cât am sa respir, nu am să las o zi să treacă, iar eu să nu-ți amintesc cât ești de frumoasă pentru mine. Nu am să las o zi să treacă și eu să nu-ți arăt cât de mult însemni pentru mine. Nu am să las o zi să treacă și eu să nu-ți spun că ochii tăi mereu au să-mi dea putere. Nu am să las o zi să treacă și eu să nu-ți amintesc cât de mult te iubesc!

PS: Se spune că miracolele se întâmplă în viața celor care cred în ele. Eu am crezut cu adevărat într-un miracol. Acum, după ceva timp, știu că tu ești miracolul meu mult așteptat! Te iubesc trala…!!!

Standard

2 gânduri despre „Poate n-am timp…

  1. Imi plac toate cuvintele scrise aici si toate gandurile impartasite pe site-ul asta… Te exprimi excelent.. ai un stil foarte frumos… Sunt sigura ca mereu un om ca tine nu are cum sa nu reuseasca in viata.

Lasă un răspuns

