Uncategorized

Urme in nisip

I-am spus adevar. I-am spus de multe ori si magie. I-am spus in orice mod si fel posibil. Acum nu stiu ce sa mai cred. Incet dar sigur, ma intorc de unde am plecat. Am plecat dintr-o minciuna frumos impachetata. Am plecat dintr-o lume in care sa minti frumos era cel mai bun lucru posibil pe acest pamant. Am fugit de acolo spre un alt taram. Am ales sa ma agat cu dintii de un vis neimplinit. Macar am ales. Nu am mai alergat dupa himere. Nu am mai acceptat doar nopti. Nu am mai dat curs invitatiilor si am inchis o rana ce sangera in fiecare zi. Greu, dar am inchis acea rana. Daca ma intrebai in urma cu sase luni iti spuneam ca acel vis cu siguranta o sa devina realitate. Acum, nu mai stiu nimic despre acel vis. Undeva, pe acest drum, am uitat sa mai ma bucur. Am uitat cum e sa te trezesti la ora sase dimineata si sa privesti acel suflet cum doarme langa tine si un zambet de fericire sa te cuprinda.  Da! Pentru ca acel zambet a inchis acea rana.

Acum ma simt obosit de toate acele masti pe care le-am vazut. Poate e doar o stare de moment, insa ceva din mine imi spune ca nu e chiar asa. Poate ca eu nu sunt orice borasca care dupa ce o saruti sa devina print. Sau poate ca ea nu e  acea printesa. Sau poate ca nu am fost sarutat cum trebuie. Nu stiu! Poate doar cer eu prea mult. Poate ca e mai bine sa ma debarasez de toate aceste asteptari pe care le am. Poate e timpul sa incerc sa nu mai incerc. Poate ca e mai bine sa pun punct si sa incerc sa-mi construiesc alt vis. Mai mare. Mai frumos. Mai puternic.

PS: daca simti ca te doare, daca visele iti sunt goale, cand in noapte te trezesti oare ce poti sa-ti doresti?

Standard

3 gânduri despre „Urme in nisip

    • Uneori e mai bine sa nu vorbesti despre anumite lucruri. E mai bine sa le lasi sa mearga de la sine. E mai bine sa incerci sa nu mai incerci sa intelegi totul. Pur si simplu sa traiesti acele lucruri. Atat…nimic mai mult!

Lasă un răspuns

