Uncategorized

Incearca sa nu mai lupti

Mereu am fost genul de om care daca nu a inteles un lucru l-am intors pe toate partile, l-am rasucit in mintea mea  pana i-am dat un sens si mai apoi am intrebat in stanga si-n dreapta cum e bine. Nu am stiu niciodata si sincer nici acum nu stiu ce inseamna cu adevarat cuvantul ”puternic” cu toate ca cei din jurul meu imi spun mereu ca eu sunt un om puternic. Oare esti puternic atunci cand lupti pana cazi jos sau esti puternic atunci cand stii cum sa te opresti? Oare esti puternic atunci cand te ridici de jos dupa ce ai cazut sau atunci cand crezi cu adevarat in principiile tale si te lasi calauzit de ele in tot ceea ce faci?

5925638c15d7ee8_cd5ceee8ce88-post

Adevarul te termina. Intr-un fel sau altul, el te macina pana ajungi sa ramai fara gram de piele pe tine. Asa a fost mereu. El iti aduce acea liniste intr-un final. Dragostea poti sa o numesti in multe feluri. Cu siguranta poti sa-i spui adevar pentru ca numai minciuna nu e. Cine minte in dragoste, ei bine acel om nu iubeste! Cred cu tarie ca mereu au sa existe doua zile in care nu mai poti sa faci nimic. Prima zi e ziua de ieri. E ziua care a trecut si in caz ca nu ai descoperit vreo metoda de calatorit in timp, atunci chiar nu ai ce sa mai faci. A doua zi e ziua de maine, asa ca daca vrei sa faci ceva…fa azi! Azi e ziua in care mai poti sa-i spui acelui om cat de mult il iubesti. Azi e acea zi in care mai poti sa crezi cu adevarat in tine. Azi e acea zi in care poti sa nu mai lupti cu tine si in schimb sa incerci sa lupti pentru tine! Nimeni nu e erou. Nici tu si nici eu!

Standard

Lasă un răspuns

