Uncategorized

E si nu e…!

E o mare diferenta intre placere si iubire. Daca iti place o floare o rupi si o iei cu tine acasa. Daca o iubesti, o uzi si o ingrijesti toata viata. E simplu. E si nu e dragoste nu merge in cazul asta. Nu risti, nu castigi. Asa imi spunea cineva noaptea trecuta. Nu stiam cum sa-i spun ca eu…eu nu stiu cum pot sa-mi iau ochii de pe EA. Cum ar putea sa treaca zece minute si eu sa nu ma gandesc la ea. O iubesc! Da! Chiar dintre toate tocmai pe ea am ajuns sa o iubesc!  Poate daca m-as fi nascut in alta luna sau poate daca nu as fi primit o astfel de educatie de la mama mea, nu as fi apreciat ce am avut langa mine. Stiu…vorbesc la trecut pentru ca nu mai pot sa ma vad uneori un erou pe cerul negru si incarcat de nori din care dar mii si mii de stropi de ploaie.  Gresesc sau nu, timpul imi va spune daca am avut sau nu dreptate. Timpul o sa-mi sopteasca daca  e momentul ca eu sa ma opresc in loc si sa privesc spre cer si sa nu mai cer indurare pentru ce nu am facut. Poate e timpul sa cer indurare pentru ce am sa fac sau pentru ce ar trebui sa fac!

In trecut poate ca am fost un bau bau. In trecut poate ca am fost o sperietoare de ciori. Acum, ca si barbat, imi asum toata vina. Nu-mi pare rau ca am plans in fata EI. Imi pare rau ca atunci cand am plans nu picau stropi asa de mari pe fata mea astfel incat sa ascunda fiecare lacrima. Probabil ca lacrimile unui bărbat sunt interpretate ca semn de slăbiciune, insa nu e asa. Atunci cand un bărbat plange in fata unei femei, ei bine ea chiar a însemnat ceva pentru el!

Noapte bună!

 

 

 

 

Standard

Lasă un răspuns

