Uncategorized

Noi nu ne mai potrivim

Timpul vindecă răni, dar ucide sperante. Undeva, acolo, in spatele meu stiu ca nu sunt atat de bun, dar totusi si eu sunt om si am nevoie de dragoste. Azi as sta langa EA. Mi-as lasa gândurile sa o dezbrace de orice haină. Chiar si de orice mască. Azi încă i-as savura naivitatea si i-as aprecia puritatea ce inca zace in EA. Nu, nu m-as opri ca sa-i mai vad privirea. As pleca după in grabă ca un străin si nu as mai privi in urma mea. Cu siguranta ca EA nu mai are nevoie de dragostea mea. Stiu ca acolo, undeva, altcineva are nevoie de dragostea mea. Aici nu e acea strada stramta din Paris pietruita cu piatra cubica. Aici sunt doar eu si o alta EA. Dragostea nu tine nici doi ani fără bani. Asa imi spunea cineva. Azi nu pot sa zic decat ca eu nu am avut noroc in dragoste. Poate o sa am la bani.

///

– Îngerul tău iti tine spatele! Stiai Mr. Necsa?

– Draga mea… nimic nu e sub control! Totul e un simplu zar. Pana si tu!

– Eu tot am sa te iubesc la nesfârsit! Eu tot acolo am sa fiu si am sa te astept. Si stii de ce? Pentru ca dragostea noastra nu s-a consumat niciodată!

– Indiferent de ce anume o sa-mi rezerve viitorul, tu pentru mine tot trecut o sa insemni! Si stii de ce? Noi doi nu ne potrivim!

///

cb10b347823_d9b5e98c6c_c_c91-post

Unele dimineti sunt mai reci. Unele sunt mai calde. Cele mai multe nu conteaza. Acolo, adanc in mine, stiu de ce am nevoie. Daca nu risti, nu faci nimic, nu ai nimic, nu esti mai mult decat nimic! Indiferent de cine, cum sau cand! Te-am lasat sa fi fericirea mea. Acolo am gresit. Timpul trece. Amintirile se duc si ele. Sentimentele se sting. Dar inima ta niciodata nu iarta acel om pe care l-ai tinut de mana.

Standard

Un gând despre „Noi nu ne mai potrivim

  1. Ralu Daniela zice:

    Dl.Necșa, confirm! Când ești potrivit cu tine însuți, când afli că nimeni nu-ți poate da ceva care crezi că-ți lipsește, apare și cel potrivit potrivelii noastre. Inima nu uită… și bine face, însă nu pe cel care l-a ținut de mână, ci ocazia în care am lăsat puritatea simțirii ei să mă învăluie. Acum pot lua de mână pe oricine… și nu-mi uit inima.

Lasă un răspuns

