Uncategorized

Sa iubesti mai mult sau mai putin?

”Cand nu ai sa sti despre ce sa vorbesti… vorbeste despre mine!”

 

///

– Dan, acuma ea a plecat. Esti doar tu. Ea nu mai e in povestea asta. Cu siguranta ca ii pare rau de tine si cu siguranta ca ii pare rau dupa tine deoarece a crezut ca tu esti cel mai extraordinar barbat de pe pamant. Deoarece a crezut ca ai cel mai mare si puternic suflet pe care un om il poate avea. Si chiar daca ar putea sa aibe aproape orice barbat din universul asta, ea tot pe tine te-ar alege si cred ca tu stii lucru acesta. Dar acum, chiar in acest moment, tu esti doar o alta parte din trecutul ei. Acum esti doar o amintire si pe zi ce trece se stinge tot mai tare, iar intr-o buna zi o sa intalneasca un alt barbat, poate ca nu la fel de bun ca tine, dar care o va face cea mai fericita femeie de pe pamant. Nu crezi?

– Alexandra, din punctul meu de vedere lucrurile sunt simple. Noi, oamenii, le complicam. Stiu ca orice as face oricum nu e bine. Eu m-am hotarat sa-mi traiesc momentul. Atat. Nimic mai mult. Fara asteptari sunt sigur ca nu o sa mai am parte de dezamagiri. Inca iubesc si inca o iubesc pe EA. Stiu ca au sa mai treaca multe dimineti in care EA o sa fie primul meu gand, la fel cum au sa mai treaca multe nopti in care tot EA o sa fie ultimul meu gand inainte sa adorm. Si da… am sa iubesc toata viata mea. Nu conteaza ca e EA sau e alta in locul ei. Nu am sa iubesc mai mult sau mai putin. Am sa iubesc si am sa-mi traiesc clipa atat cat pot de mult! Da, am fost nervos ca nu a fost decizia mea. Da, am fost suparat ca nu a incercat sa lupte. Prima lupta si primul esec. Am fost suparat si ca mi-am asumat atat de multe si de fapt nu trebuia. Poate ca sunt naiv, dar am lasat-o sa plece in speranta ca o sa se intoarca singura. Nimic nu se compara cu acel sentiment cand in fiecare dimineață iti privesti iubirile cum dorm. Asta e adevarata fericire pentru mine. Sa poti sa te bucuri cu adevarat de ceea ce ai si nu de ceea ce iti doresti…! Si mai tarziu, cand se trezesc sa le auzi glasul firav cum iti spun:” Buna dimineata iubitul meu!” si ”Buna dimineata tati!”!

///

 10420395_10152637129628077_1678236497147180026_n

O relatie inseamna sa urci munti impreuna, nu ca unul sa urce si tu sa-l astepti intr-un podis unde e cald si bine. Inseamna sa treci prin ploi si vanturi puternice. Sa te feresti de acei bolovani care vin intr-o graba mare la vale si s-ar putea sa te loveasca cu o forta atat de mare incat sa nu te mai ridici niciodata de jos. Fericirea e o alegere si lucru acesta e cert. Poti sa faci orice. Tu decizi! Daca tu nu reusesti sa fi fericit de unul singur, atunci cu siguranta nu ai sa ajungi fericit in doi. Daca nu esti fericit de unul singur, in doi ai sa pui doar pansament dupa pansament peste o rana.  Iar la final? La final o sa te doara si mai tare. Eu lucru acesta nu il inteleg la oameni. Daca nu esti pregatit de ce te agati de niste cuvinte al unui om care te iubeste? Crezi ca in timp ai sa ajungi sa-l iubesti? Gresit! Ai sa ajungi sa-l jignesti pe acel om, pentru ca acest lucru numai respesct nu se numeste! Sa calci in picioare sentimentele unui om este poate cel mai periculos lucru pe care poti sa-l faci. Acel om nu mai are nimic de pierdut si daca se intorce impotriva ta, daca reuseste sa te scoata din inima lui, nu vreau sa-mi imaginez cine o sa planga la urma si cine o sa sufere mai tare. Sa nu uiti ca acel om te cunoste cu bune si cu rele. Acum, nu poti sa iubesti mai mult sau mai putin. Ori iubesti…ori nu iubesti! Durerea mereu o sa fie de doua tipuri: acea durere care ne doare si acea durere care ne schimba! Dezamagirile ne schimba. Dragostea ramane, oamenii se schimba!

Standard

Un gând despre „Sa iubesti mai mult sau mai putin?

Lasă un răspuns

