Uncategorized

Intr-un final…adio!

Tot ce mai pot sa spun e ca eu o sa mor. De dorul tău. Adio! Adio suflete! Te iubesc!

Tot ce am făcut a fost sa te iubesc. Poate ca in timp ai sa spui ca am greșit, dar încă îmi doresc ca fetita mea sa aibă ochii tai!

image

„Jurnalul unei iubiri pierdute” a ajuns la final. Mai exista un ultim articol pe acest blog. E articolul de final. Poate ca am sa scot si cartea, dar acum sincer nu mai cred in acele rânduri pe care le-am scris.

PS: te-am iubit din prima secunda când te-am văzut, te iubesc si am sa te iubesc toată viata mea!

PSS: am pus poza asta pentru ca tot am fost întrebat pe cine tot iubesc atât de mult.

Standard

Un gând despre „Intr-un final…adio!

Lasă un răspuns

