Uncategorized

Amintiri

     Stiu ca nu am mai scris de mult aici. Adevarul e ca nu am mai scris de mult pentru ca încerc sa schimb ceva in mine. Simt nevoia ca sa lupt cu alți demoni. Simt nevoia sa schimb ceva in mine. In ultimele luni din viata am învățat ca poți sa fi cel mai bun om de pe pământ, ca poți sa ai cea mai buna inima si sa oferi toată dragostea pe care o porți in suflet ca oricum nu conteaza. Poți sa faci oricât de multe sacrificii vrei ca tot nu conteaza. Poți sa negociezi cu tine pana la infinit. Poți chiar si sa te pui in genunchi in speranta ca te observa acel cineva. Iubirea nu înseamnă acele sărutări, acele întâlniri, sa demonstrezi ceva anume sau sa faci sacrificii pentru cineva anume. E doar sa fi acolo, cu acel cineva care te face fericit așa cum nu ai fost pana acum. Iar dacă acel om nu te iubește, toată aceasta lupta(pentru ca este o lupta), toată aceasta dragoste nu este degeaba, dar se pierde in timp! Iar dacă tu nu ești împăcat cu tine, cu sufletul tău, cu gândurile tale, dacă nu ești fericit de unul singur, niciodată nu ai sa fi fericit in doi!

image

     Cred ca viata e o balanța si din acest motiv am învățat sa trăiesc din momente, din clipe, nu din zile sau luni. Am învățat sa trăiesc din momente pentru ca acel moment este o certitudine. Restul…sunt doar incertitudini, iar viata are un mod foarte ciudat de a ne arata cand anumite momente devin certitudine. Sa încerci sa aștepți pana sa te schimbi e doar o pierdere de timp. Te pierzi pe tine, acel om care ești acum. Si da, nimeni nu se schimba peste noapte. Nimeni nu poate sa facă schimbări de structura in interiorul lui de unul singur. Poți sa faci schimbări de suprafața. Te-ai creat asa in timp. Ai acea structura fiind definit de toate acele nopți de singurătate si de toate acele lupte interioare pe care le-ai dat cu tine. Cu toții le-am dat si inca le mai dam.

     Niciodata sa nu regreți o zi din viata ta. Zilele bune îți dau fericire. Zilele mai puțin bune îți dau experiența. Zilele proaste îți oferă lecții. Insa zilele cu adevărat bune îți oferă amintiri!

     Iubeste viata asa cum e ea! Si învață sa te iubești pe tine, pentru ca intr-un final ești tot ce ai!

Standard

7 gânduri despre „Amintiri

  1. Laurentiu Turcu zice:

    Frumos articol, eu nu sunt de acord cu cei ce zic: „dacă nu ești fericit de unul singur, niciodată nu ai sa fi fericit in doi”.
    Este adevarat ca defectele care le-ai avut le vei avea si in timpul unei relatii, nu le sterge celalalt cu buretele, insa un spect important e ca celalalt te poate ajuta sa vezi binele, insasi lumea e facuta sa ne ajutam sa vedem binele, sa fim fericiti.
    Nu este o greseala sa ne recunoastem limitele si sa acceptam ajutor.
    Relatia in doi e minunata, te ajuta, iti da ocazia sa-ti exprimi iubirea, sa vezi ce frumos e cand iubesti, ce putere ai atunci, unitatea este o lege a universuluiiar cei ce cred doar in forta lor gresesc.

    • Laurentiu, dacă tu nu reușești sa te accepți pe tine, dacă nu reușești sa-ți asumi lucrurile despre tine, si cele bune, dar si cele rele, oricine ar venii de pe acest pământ lângă tine nu te poate face sa vezi altfel lucrurile. 🙂

      • Laurentiu Turcu zice:

        Atunci cine te face sa vezi altfel lucrurile? daca nu oamenii prin carti, experiente, sfaturi., viata prin experiente, sunt de acord sa-mi asum ce e bun in mine si ce e rau, ceea ce vroiam sa zic este ca ne cunoastem mai bine in relatia cu ceilalti.

      • Sunt de acord cu tine ca prin relația cu cei de lângă noi ne cunoaștem mai bine, însă un om poate sa te accepte pana la un anumit punct. Nimeni nu te accepta 100% si nimeni nu-si bate capul sa te schimbe intr-un om mai bun dacă tu nu lupți cu tine. Mai mult, oricât de mult ar vrea cineva sa te schimbe, dacă tu nu vrei nu te poate obliga indiferent de modul in care îți arată acel lucru.

  2. Laurentiu Turcu zice:

    De acord dar ce legatura are asta cu a spune: „dacă nu ești fericit de unul singur, niciodată nu ai sa fi fericit in doi”, nu trebuie sa fii perfect ca sa fii fericit, daca eu am nevoia de o fata care sa ma aprecieze cum pot sa fiu fericit fara ea?
    Si eu ma apreciez si sunt intr-o masura multumit de mine dar asa este viata, doar cu doi de sex opus apare al treilea. De ce sa ne mintim si sa facem pe eroii ca suntem perfecti si integi singuri, poate e posibil si asta, nu stiu, pana atunci imi urmez inima…

    • Perfect, dar eu cred ca tu îți subestimezi valoarea. Eu de exemplu ma bucur dimineața de o raza de soare care imi luminează fata. Lucru ăla ma face fericit. Nu am nevoie de cineva care sa imi spună cum arată fericirea pentru mine. 🙂

      • Laurentiu Turcu zice:

        Sunt de acord cu tine, as zice ca alaturi de cineva feircirea este mai mare, in coditii de armonie cu acea persoana. Am auzit idei cum ca daca ai o problema dintr-o relatie anterioara nu e bine sa incepi o relatie curand, mi se pare o tampenie, eu sunt de acord ca oamenii trebuie sa se ajute, la un moment dat unul din parteneri va fi mai slab. Niciodata perfecti.

Lasă un răspuns

