Uncategorized

Gândul de dimineață

     De aproape doua saptamâni trec printr-o perioada de insomnie. Sau cel puțin asa o definesc eu. Adorm pe la zece seara(ca si găinile) uneori chiar mai repede, dar sunt in picioare la patru, cel târziu cinci dimineata. Pana zilele trecute ma tot plângeam de starea asta. Chiar am ajuns sa iau niște blestemate de pastile ca sa pot sa dorm mai mult si mai bine, pentru ca la mine asa funcționează. Nu pot sa dorm bine, nici nu pot sa mănânc bine, nu pot sa gândesc limpede si am o stare de agitație permanenta si un fond nervos accentuat in mine. Azi, cand m-am trezit, am realizat ca de fapt toată faza asta cu somnul e o chestie mega buna pentru mine si ca doar asa pot sa-mi savurez cafeaua si sa citesc presa in liniște. Ca de fapt toată faza asta are o mare parte buna, iar eu nu reușeam sa o văd. Morala e ca totul se întâmpla cu un motiv si ca in fiecare lucru, chiar si in cel mai rău lucru posibil, exista un mare plus, exista o parte foarte pozitivă! Totul e sa gândești pozitiv!

image

     Sa nu uitam ca toate ți se întorc mai devreme sau mai târziu. Ceea ce dai acuma, cu siguranța ca o sa primești si tu la rândul tău de la alta persoana. Unii zic ca e karma. Alții ca e soarta. Eu zic ca totul e o alegere, însă mai sunt lucruri care sunt o obligație. Gen fericirea! Cu toții trebuie sa fim fericiți! Asa ca razi mai mult, cânta mai mult, vorbește cu oameni pozitivi mai mult, fa pace cu trecutul tău si mergi mai departe cu fruntea sus!

Standard

Lasă un răspuns

